Doorgaan naar hoofdcontent

Concert Alicia Keys

Gisteravond was het dan eindelijk zover!het Concert van Alicia Keys. Waar ik samen met mijn beste vriendin(Ganya) heen ging. We hebben eerst bij Ganya lekker gegeten en ons opgetut terwijl we meeblerde met de cd van Alicia Keys om een beetje in de stemming te komen. De zaal ging om 19:30 al open maar ik wist dat het concert pas 20:30 begon. Het heeft zo zijn voordelen om bij Gelredome te werken;)Dus rond kwart voor 8 stapte we de bus in en eenmaal aangekomen hoefde we niet meer zo lang te wachten. In het begin zong Alicia veel rustige nummers die Ganya en ik niet helemaal kende. dus het was half meezingen neurien(hoe schrijf je dat eigelijk?)na een tijdje kwam de stemming er goed in en kwamen er er ook nummers met een lekker beat:)
konden we eindelijk een beetje zwingen en zingen. Waar ik super blij mee was, was dat ze het nummer zong Try sleeping with a broken heart dat blijft gewoon zo'n mooi nummer. Elke keer als ik het hoor krijg ik weer kippenvel!
Helaas heb ik de filmpjes nog niet ontvangen van Ganya. Maar die komen nog op mijn blog. Hier twee foto's van Alicia keys, van de geweldige avond! Na het concert(en een stem die bijna weg was)zijn we nog even de stad in gegaan naar onze favorieten kroeg. Maar na een uurtje waren we echt dood op, en zijn we heerlijk ons bed ingerold. Zodat we s'morgens een heerlijk ontbijtje konden maken voor de mams van Ganya.


Reacties

  1. Dankjewell!
    Oeehh beyoncé lijkt me echt vet.
    Ik ben zaterdag naar Lady GaGa geweest was ook helemaal geweldig in het gelredome!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de blond genomen hoor!
    Ik zal binnenkort een filmpje of foto's maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.