Doorgaan naar hoofdcontent

Jij bent een koning...


Het koningslied, ik denk dat iedereen die onderhand al gehoord heeft of er iets voorbij heeft zien komen op tv, twitter of andere social media. Nog voordat ik het lied had geluisterd kwam er al veel geklaag . Sommige dingen die ik bijvoorbeeld  las gingen echt te ver, want een lied niet leuk vinden dat is oké. Maar om dan de maker van het numer de ergste dingen toe te wensen? dat gaat te ver! Als je een artiest niet leuk vind dan koop je toch ook geen cd van hem of haar? En wens je hem of haar toch ook niet al het slechts toe? Maar goed, daar ging deze blogpost niet om.


Gisteravond gingen mijn vriend en ik naar vrienden van ons. Samen met Ganya kijk ik altijd gtst, maar de tv was stuk. Dus wat doe je dan? Juist, je sluit de laptop aan op je tv en gaat youtube af opzoek naar leuke filmpjes (Toen onze vriendjes naar de Mac gingen hebben we natuurlijk wel even gtst terug gekeken) Dit keer gingen we opzoek naar de leukste persiflages van het koningslied. De echte versie kennen we allemaal denk ik al, dus die zal niet voorbij komen. Maar een hoop andere versies wel. 

Dit nummer zong mijn  vriend de afgelopen dagen en op een gegeven moment kreeg ik het niet meer uit mijn hoofd. Want de melodie werkt aanstekelijk. Dit nummer begon als grap maar is nu al te verkrijgen op i-tunes en het wordt met koningsdag gespeeld. dus begin maar alvast met oefenen. Ik waarschuw wel, dit nummer blijft gigantisch in je hoofd hangen.


Kennen jullie nog het nummer "15miljoen mensen" nog? Deze melodie is omgebouwd tot een koningslied. Lekker vrolijk enn vol bn-ers! Wisten jullie dat Lieke van Lexmond zo goed kon zingen? Echt, super mooi! 


Bij Paul de leeuw konden ze wel lachen om de versie van RTL Boulevard en maakte er een eigen versie op. Het is voornamelijk om even alle koningsliederen op de hak te zetten. Want zo hoor je in het refrein
" 15 miljoen versies van dat hele suffe melodietje" super grappig, je moet hem echt luisteren!



Tot slot, hoe zou het koningslied in het echte leven gaan? Dat vraag je je toch af? dat dacht Banjomovies ook en hij maakte een versie van het koningslied in het echte leven!


Ondertussen zijn we al 18 miljoen versies verder en er komen elke dag steeds meer versies bij, het is gewoon niet bij te houden. Welke versie vinden jullie een aanrader, of juist een afrader? 

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Ik vind die eerste 2 wel leuk de rest niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik wist wel dat er een koningslied was, maar nooit gehoord xD. En die andere youtube filmpjes kende ik ook nog niet haha. Ik leef onder een steen denk ik ;)!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat een ophef zeg over dat koningslied! Laat ze het lekker zingen, daar heeft toch niemand echt last van :S

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN 100 EUROS TO SPEND ON SEXY SHOES AT SARENZA!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van de twee studenten vind ik echt geweldig!! Het koningslied was misschien niet echt sterk (het was niet bepaald feestelijk naar mijn mening), maar hoe het nu allemaal is afgekraakt vind ik ook echt te ver gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige eerste foto!
    Ik ben niet echt op de hoogte van alle liedjes, te druk haha.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.