Doorgaan naar hoofdcontent

#bloggerboekje



Naam: Anouschka
Leeftijd: 24 jaar
Geboortedatum: 05-03-1989
Geboorteplaats: Zutphen
broers/zussen: Ik heb 1 zus
lengte: 1,69
Klas: Ik inmiddels klaar met studeren
Hobby's: bloggen, bakken en creatief bezig zijn

Favoriete schoolvak: 'vroeger'was dit altijd het vak drama. Echt een vak waarbij ik mij kon uitleven.
Favoriete schrijver: Mel Wallis de vries
Favoriete TV programma: Ik heb niet echt eem favotiet, maar meestal kijk ik fashion programma´s op tlc
favoriete serie: Switched at birth & Pretty Little Liars
favoriete film: Save the last dance
favoriete eten: Bobotie
Ik ben goed in: Creatief bezig zijn
Ik heb een hekel aan: Keuzes maken, daar ben ik niet goed in. Het liefste stel ik dit zolang mogelijk uit.
Droomberoep: Ik wilde altijd Juf worden. Helaas is dat niet gelukt. Maar nu heb ik toch mijn droom kunnen waarmaken ik werk namelijk op de BSO, Het is elke dag weer anders en ik heb het er super naar mijn zin.

Wat zou je graag willen: Ik zou graag een huisjes willen waar ik met mijn vriend kan samenwonen. Ik ben er al druk voor aan het sparen.
favoriete blog: Lifesplash.nl
favoriete blogonderwerp: Lifestyle, fashion en Vlog's
wat zou je graag willen bereiken met je blog: Ik heb geen groot doel. Ik hoop nog heel lang te kunnen bloggen en dat ik mensen kan inspireren met mijn blog.
Bloggersdroom: Naar een event gaan waarbij ik andere bloggers kan ontmoeten om onze interesses te delen.
Wat is je grootste bloggerstip: Blog met plezier, en niet met tegenzin. Als het bij je past zal het bloggen makkelijker gaan. En vooral, doe het omdat jij het wil en niet omdat je er gratis producten door zou kunnen krijgen.


Dit kwam ik tegen op de blog van alaesmay. Aangezien het een leuke tag is om elkaar in korte tijd te leren kennen, besloot ik hem te plaatsen. Dit #bloggersboekje is verzonnen door dresslikemi. Neem zeker even een kijkje op het blog van deze twee meiden! Het is echt de moeite waard.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.