Doorgaan naar hoofdcontent

Postcrossing winkeltje "Alternote"

 photo DSC_03661_zps1cd57357.jpg

 photo DSC_0370_zps70e35361.jpg

 photo 730a2964-c20d-45c9-97d4-50caebb24da7_zpsc92c68a9.jpg

 photo DSC_03672_zps504a7294.jpg

 photo DSC_0372_zps0f6b9f93.jpg

 photo DSC_0368_zps377766af.jpg

 photo DSC_0413_zps263657a9.jpg

 photo DSC_0371_zps67f18af0.jpg

 photo DSC_0411_zpsfa04bcc2.jpg

Alternote is een leuke winkel in Deventer. Normaal schrijf ik niet snel over een winkel maar dit winkeltje kon ik niet aan jullie voorbij laten gaan. Zoals sommige van jullie misschien weten doe ik aan Postcrossing. Hierbij stuur je kaartjes naar mensen over de hele wereld. Dit kan naar China zijn, maar ook wat dichter bij huis zoals Duitsland.

Elke keer is het weer een verrassing naar wie je een kaart mag schrijven, 
Of van wie je een kaart krijgt.
Als ik een adres aanvraag lees ik gelijk het profiel en duik ik in de kast opzoek naar de perfecte kaart. Maar soms moet ik mijn kaartenla weer aanvullen. Dit doe ik door kaarten mee te nemen van de markt, of ik koop ze op internet.

Totdat....Mijn vriend en ik van de week in Deventer liepen. We liepen wat smalle straatjes in. Mijn vriend wilde in een klein winkeltje kijken.Toen ik een stap naar buiten zette kon ik zo het winkeltje binnen kijken bij het winkeltje wat er tegenover zat. Het enige wat ik zag waren postkaarten en nog meer postkaarten. Rekken en rekken vol! Elke categorie die je maar kan bedenken zat er wel bij. Ideaal als je een kaartje zoekt die niet zo veel voorkomt (dat heb ik al eens meegemaakt).

Ik kon het niet laten om een stapel kaarten mee te nemen. lk heb mij ingehouden omdat ik nog veel kaarten heb liggen, maar ik heb lang staan kijken en gebladerd tussen de verschillende kaarten.

Ik wou dat wij een winkel zoals dit in de buurt hadden, Al is dat denk ik niet zo goed voor mijn portomonee Maar als je een fanatieke postcrosser of Snailmailer bent. Dan is deze winkel echt wat voor jou! Ik zou zo zeggen, neem eens een keer een kijkje!

Alternote
Kleine Overstraat 30-32 
7411 JM Deventer 

Kennen jullie nog zuke winkels zoals deze?

Reacties

  1. Wat leuk dat je zo'n winkel gevonden hebt! Ik vind dat er meer van zulke winkels moeten komen! Maar ik ken er inderdaad ook eentje. Want hier in de stad Groningen zit ook zo'n kaarten winkel. Heerlijk! En heel slecht voor je portemonnee... hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.