Doorgaan naar hoofdcontent

Naald-draad project "badcape"

 photo IMG_2237_zpsujzpktlm.jpg

Het was tijd voor iets wat ik al een tijd lang wilde maken. Een badcape! Ik heb er al vele voorbij zien komen. Dus deze keer ging ik zelf aan de slag.

 photo badcape 1_zps1ctvof3x.jpg

 photo badcape 3_zpsxxwvoumf.jpg

 photo badcape 4_zpssvgyzmlb.jpg

 photo IMG_2228_zpsmqv0u1ju.jpg

Dit was de eerste keer dat mijn biasband in één keer goed ging. Want daar heb ik nog weleens moeite mee, Gelukkig ging het nu vlotter dan andere keren, en ben ik ook tevreden over het resultaat. De print van de stof doe ik de volgende keer wel anders. Nu staat de print opzij als de baby hem om heeft. Maar het staat net wat mooier om de print dan wat schuiner te doen. Dit ga ik de volgende keer zeker doen. 

Willen jullie hier een DIY van zien? Laat hij mij weten. 

Stof : kwantum
Paspel: Markt Zwolle
Badstof: Markt Apeldoorn


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.