Doorgaan naar hoofdcontent

Games op de WII

Ik heb al tijden een Wii maar gebruik hem bijna niet. In je eentje vind ik het niet echt wat, Met z'n tweeen is het  al gauw een stuke leuker en game dan ook graag met mijn vriend. Gisteravond heb ik sinds lange tijd weer gegamed op de Wii samen met een vriend. Het werd erg laat ,maar het was gezellig.  Hieronder een paar games die en echte aanrader zijn;

Dit spel is gebaseerd op de film "Baas in eigen bos" wat ik zelf een erg leuke film vind. Bij deze game is het de bedoeling dat je verschillende missies volbrengt en de jager wegjaagt. Dit moet je doen door konijnen te gooien of eekhoorns. Een leuk spel die niet snel verveelt omdat er ook mini-games beschikbaar zijn.

Soms heb je tijd over voordat je bijvoorbeeld naar een afspraak moet (al gebeurd mij dat niet vaak) dan is dit spel ideaal. Bij deze game is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk jobs volbrengt in korte tijd. Van boer tot brandweerman en van postbode tot babysitter. Een leuk spel voor als je dus tijd over hebt. Wat wel een nadeel is, is dat soms niet goed uit wordt gelegd wat de bedoeling is waardoor je in het begin vaak af gaat. Een simpel maar leuk en goedkoop spel.

Vecht spellen vind ik normaal iet echt leuk. Maar deze wonderbaarlijk genoeg wel. Dat zal vast we komen omdat mijn favorieten karakters er in voor komen. Zelda, Mario en Yoshi. Bij dit spel is het de bedoeling dat je duels met elkaar aangaat. Erg leuk en heel mooi gemaakt. De kwaliteit van de game is erg goed. Dat gebeurd niet gauw bij wii spellen. 
Mario kent iedereen wel en de spellen ervan zijn ook zeer verslavend. Een tijd terug heb ik de new Mario bros geleend van mijn nichtjes. Ik kon niet ophouden met spelen. Helaas zijn Mario games voor de Wii erg duur dus heeft mijn vriend het spel gedownload voor mijn DS. Hij heeft hem alweer uitgespeeld maar ik ben nog ergens halverwege. Van de week ga maar weer eens proberen om in de volgende wereld te komen ;)
Dit zijn erg verslavende spelletjes. Helaas ook vrij prijzig daarom heb ik de games gekocht van mijn mediamarkt bonnen. Een andere sing-it versie heb ik gekocht in Duitsland dat scheelde al gauw 20 euro! Altijd leuk zulke aankopen. Dit is een karaoke game met verschillende liedjes. Dit zijn toevallig Disney liedjes maar je hebt ook top 40 nummers en highschool musical songs. Ideaal voor een meidenavond! Denk daarbij wel aan de buren want voor je het weet staan ze aan de deur "oeps"

Als laatste "Mario kart" wat is dat leuk en verslavend! Als ik het speel zit ik er helemaal in en ben ik ook niet echt vriendelijk tegen mij medespelers (A) Maar race-spellen zijn gewoon helemaal mijn ding. Lekker crossen en hopen dat je als eerste over de finish komt. Dit spel verveelt mij nooit!
 
Dit is volgens mij het spel "just dance" kijk die kinderen er helemaal op ingaan echt super cute. Ik moet gelijk denken aan mijn nichtjes en neefje als zij op de Wii gaan. leuk he?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.