Doorgaan naar hoofdcontent

My diary in pictures



Een kijkje in mijn leven, Kort en krachtig zodat het niet te saai wordt. Een paar dingen die ik doe, die ik meemaak en wat ik zoal leuk vind. Want sinds kort maak ik eindelijk weer tijd vrij om creatief bezig te zijn. Dat heb ik al lang niet meer gedaan! En ik hou ervan. 



Ik hou ervan om cupcakes te bakken. Deze had ik gebakken voor de leerlingen uit mijn klas, zodat ze lekker konden smullen met het paasontbijt.


Mijn spijkerjas eindelijk weer aan. Ik had hem lange tijd in de kast hangen omdat ik er geen leuke combinatie mee wist. Nu weet ik die eindelijk!


Ik had een paar weekenden achter elkaar verjaardagen. Veel gezelligheid een wijntje erbij  met een leuk muziekje op de achtergrond. Ook al ben ik niet lang geweest, het was erg gezellig.


knuffelen met mijn lieve kleine pluizige konijn genaamd "spring"


Een opdracht voor beeldnde vorming voor op school. Ik wilde een danser maken, maar he lukte niet zoals ik had gewild.


Mijn  vriend en ik hadden zin in een ijsje. Maar het was maandag dus de supermartken en ijsco winkels waren dicht. Maar gelukkig was de shell nog open, en ook al was het 7 graden. Dit ijsje was echt heerlijk!


een paar resultaten uit de beeldende vormingslessen. De minnie mouse tekening heb ik getekend toen ik mij verveelde in de les. Tja, je moet toch wat te doen hebben in de les?


Druk bezig met een practicum les voor de leerlingen van de klas. Wat een werk, maar de leerlingen vonden de les erg leuk. Want proefjes doen in plaats van werken. wie wil dat nou niet?


deden jullie dat vroeger ook?? alle blauwe m&m's uitzoeken en opeten omdat je tong daar zo blauw van wordt.


Nieuwe tassen kan je nooit genoeg hebben toch? Deze week heb ik er 3 nieuwe bij.


Een tekening gemaakt in mijn dummy boekje. Alleen het oog moet nog overnieuw.

Hebben jullie ook Istagram? ik in ieder geval wel, en ik ben er aan verslaafd! jullie mogen mij toevoegen als je wilt. Mijn naam is anouschattack

XxX anouschattack

Reacties

  1. Oh leuk, wat ben je creatief zeg. Op wat voor school zit je dan eigenlijk? :$ iets met creativiteit zeker?

    Sweet kisses,
    Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel, wat een compliment! Ik zit niet op school met creativiteit. Al hou ik daar wel van. Ik zit op de Pabo en voor beeldende vorming moeten we veel creatief bezig zijn. echt super leuk! ik wilde namelijk eerst naar het cibap(school voor kunst enz.) maar daar kon ik niet heen vanwege 1 onvoldoende op rapport. super jammer. Maar met deze opleiding kan ik alsnog creatief bezig zijn! xx liefs anoouschka

      Verwijderen
    2. Awh... dat is wel jammer, maar je kunt wel zien dat je aanleg hebt. De pabo lijkt me ook leuk, met kinderen werken is altijd wel leuk. Omdat me moeder juf is help ik haar wel eens en dat is echt leuk.

      Liefs, Mi-lou

      Verwijderen
  2. hele leuke foto's!
    ik volg je nu
    x
    http://likefashionandmore.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die cupcakes zien er lekker uit! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog ziet er echt super uit, hele leuke posts
    Ik ga je volgen, zou het leuk vinden als je terug volgt en als je wil, doe mee aan mijn winactie!

    liefs
    http://byclementineblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Je cupcakes zien er lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.