Movie review "What to expect when you're expecting"

Hier gaat de film over

De film gaat over 5 vrouwen die in verwachting zijn. Elk personage heeft zijn of haar eigen verhaal.
Zo is het voor iedereen natuurlijk anders. Zo staat het leven van TV Fitniss goeroe Jules en haar Dancing with the stars-partner nogal op z'n kop als bekend raakt dat ze zwanger is. Wendy brengt net haar eerste babyboek uit als ze het allemaal zelf gaat meemaken. En dat loopt niet echt lekker. Haar schoonvader kondigd aan dat zijn jonge vrouw Skyler ook in verwachting is. Fotograaf Holly wil erg graag een kind addopteren, maar haar man Alex heeft geen idee of hij er klaar voor is. Om niet in paniek te raken sluit Alex zich aan bij een stel kersverse vaders. Hopelijk kunnen zij hem helpen. Tenslotte volgt Rosie, Die zwanger raakt na een one night stand. Lukt het haar om alsnog een relatie op te bouwen met vader Marco?

Echt een leuke film! Ik ben er met mijn vriend heen geweest. ik hadniet verwacht dat hij er heen wilde aangezien het een echte vrouwen film is. Maar ik zat in een dipje en had wel behoefte aan een leuke film. En ik moet zeggen de film is leuk! Sommige verhaal lijnen zijn erg voorspelbaar, maar sommige ook totaal niet. Doordat er humor tussendoor wordt gegooid wordt het verhaal lekker luchtig gemaakt. Terwijl er best wel heftige dingen in voor komen. Zo moest ik af en toe wel even slikken als ik zag wat al die stellen meemaakte. Zo is er iemand die geen kinderen kan krijgen en een kind wil addopteren. Maar wat als er op dat moment iets gebeurd waardoor je je af vraagt of je nog wel een kind kan addopteren? Een mooie film met verschillende verhaal lijnen, waar iedereen zich wel ik kan vinden. Ja, ook de niet zwangere vrouwen. En zoals je vaak bij dit soort film ziet, lopen uiteindelijk een paar verhaallijnen samen. Dus heb je zin in een avondje lachen, en een niet al te zielige film? dan is dit een aanrader!

Ik geef deze film een 7 want het is een leuke film waarbij je niet al te veel hoeft na te denken.
 Ideaal voor een relax avondje na een lange dag werken,
Hebben jullie de film al gezien?