Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 9



Tussen het niet bloggen door, doe ik van alles. Zo ben ik bezig met rijles, Ga ik naar mijn werk en organiseerde ik een high tea. Om jullie toch op de hoogte te houden wat ik zo nu en dan doe. Een aantal foto's van de afgelopen tijd. Om zo een kijkje te geven in mijn leven. Want wat doe ik zoal, nu ik geen laptop of pc tot mijn beschikking heb? 
De foto bovenaan de post laat weer een outfit zien. Ja, ik weet het en ik kan er niks aan doen. Ik hou ervan om jullie te laten zien wat ik zoal draag. Deze legging lag al veel te lang in de kast en zag bijna geen daglicht. Dus toen ik een dag vrij was leek het mij een mooi moment om mijn legging leuk te gaan combineren. Wat vinden jullie ervan?


Ook al weet ik niet wanneer ik mijn theorie examen heb. Vanaf mijn eerste rijles ben ik al druk aan het leren. Ik moet het gewoon halen. Freedom here I come!! Teminste, dat hoop ik....


Ik heb veel buikpijn, nu ook alweer een paar weken achter mekaar. Het liefst eet ik dan minder maar dat is niet zo verstandig. Toen mijn vriend M&M's had gehaald kon ik daar geen nee tegen zeggen. Ondanks de buikpijn, wilde ik even genieten van wat zoets. (de blauw zijn het lekkers toch?)


Soms is het handig om meerdere kleding kasten te hebben. Maar soms ook niet. Ik was bij mijn vriend en had alleen nog een tregging liggen en een stapel t-shirts. Helaas was geen enkel t-shirt lang genoeg om boven de tregging te dragen. Toen viel mijn oog op een t-shirt van mijn vriend, perfect en lang genoeg. Staat goed bij elkaar toch?


Deze kreeg ik voor mijn verjaardag, en het eerste wat ik de volgende dag deed was deze dvd opzetten. Ik was er zo benieuwd naar. Voor de mensen die ook benieuwd zijn, ga de film zien! Hij is echt hilarisch en leuk!


Ik heb er 2 dagen voor in de keuken gestaan, want ik wilde perse alles zelf maken. Zonder een simpel zakje met water. Dus bakken tot ik er bij neer viel. Maar het was het waard! Het was een geslaagde high tea!


Ik liep met mijn vriend door de Xenos en zag zoveel Paas chocola. Ik bedacht mij dat ik "vroeger" gek was op chocolade lolly's maar dat ik ze nu nergens meer zie. Maar wonder boven wonder zag ik ze ineens liggen. Ik heb gelijk (oke, na wat twijfelen) een pak meegenomen. Nomnom paas lolly's!


Weer een outfit, sorry mensen! Maar toen ik de eerste zonnestralen zag besloot ik een leuke zomerse outfit samen te stellen. Maar ik moet toegeven. Ik mis nog iets in de outfit, hebben jullie een idee?


sporten is niet mijn sterkste kant, dus besloot ik mijn skeelers tevoorschijn te halen. Here we go! Maar damn, wat krijg je daar spierpijn van. Maar het is het waard. 


Bij mijn schoonouders gingen we lekker Paas brunchen. Ik knalde bijna uit elkaar, want ik had veel te veel gegeten. Maar ik kon het moeilijk laten liggen, het was veel te lekker!


Doordat ik in twee huizen woon moet ik vaak spullen heen en weer slepen. Ik word daar soms zo simpel van. Dus toen ik dit palette tegen kwam heb ik hem meegenomen voor in het andere huis. Scheelt in ieder geval weer heen en weer slepen met make-up.


Ik hou niet van brood, maar wel van fruit. Dus lekker wat stukjes fruit schillen, snijden en pellen en mixen maar. Een lekker mixje om op te eten.


Een vriendin had krullen bij mij gezet (moet ik ook eens proberen) Ik vond het wel chic staan dus koos voor een outfit die het geheel af maakte. Je kan het niet super goed zien. Maar ik droeg een poka dot rokje. 


Lekker badderen!


Voor het eerst cakepops gemaakt. Ze waren jummie!!


Na poging 100 is het mij eindelijk gelukt. Een donot knot! Ik ben er zo blij mee! Dit ga ik vaker dragen. Hopen dat het mij de volgende keer weer lukt.


Thee uit deze mok smaakt gewoon het beste! Ja, echt waar!


Maak kennis met mijn lieve konijntjes. Woezel en Spring! Zijn het geen schatjes? Ik vind het heerlijk om met ze te kletsen en te knuffelen. Mocht ik ooit het huis uit gaan. Dan neem ik zeker weer konijnen. Ze zijn zo leuk!

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Leuk artikel! Maar is het de bedoeling dat ik achter iedere alinea een foto zie? Want ik zie nu alleen maar witte rechthoekjes!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi viennaaaaa,
      Bedankt voor je reactie! Maar die witte hokjes dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik ga even kijke of ik het op kan lossen. Dankje dat je het even doorgeeft :)

      liefs

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's! En wat een lieve konijntjes heb je, aaahw.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dit overzicht...Suc6 met je rijlessen..

    New blogpost...outfit/ beauty review..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.