Doorgaan naar hoofdcontent

Echte liefde, mijn nieuwe Vans

 

Ik wilde al een tijdje nieuwe Vans. Mijn oude Vans vallen nog net niet uit elkaar en ik kan er geen afstand van doen. Ze lopen zo heerlijk! Ik heb schoenen zat, maar er kan altijd nog een paar bij. Ik denk dat de meeste dames onder ons het er wel eens mee zijn. Ondanks dat Vans nogal prijzig zijn besloot ik ze te halen toen ik erachter kwam dat ik nog een cadeau kaart had. Het scheelde weer geld en ik kon toch nog mijn mooie Vans halen.

 
 
 
Normaal kan ik zo een aantal uur/dagen (ja, echt waar)  kwijt zijn aan het kopen van schoenen. Wat dat betreft ben ik echt lastig. Ik kan gewoon niet kiezen! Aangezien ik al lange tijd een nieuw paar Vans wilde, was ik snel klaar. Ik ging voor bordeaux rood en 10 minuten laten stond ik buiten met mijn nieuwe Vans.
 
 
Dat word weer mijn kast doorzoeken om leuke combinaties samen te stellen. Maar dat gaat helemaal goed komen.
 
Dragen jullie ook graag Vans?
 
Liefs Anouschka


Reacties

  1. Wat een mooie Vans! Echt een leuke kleur! Haha jaa ik draag ook Vans, ik heb er 4 paar.. Ze zitten ook zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die kleur! Echt leuke vans! Ik heb één paar vans, zwarte. Ik ben er ook heeel blij mee, maar ze beginnen een beetje oud te worden.. :( liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwieee!!!

    Super leuke Vans!!


    www.ishootlovee.com
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.