Doorgaan naar hoofdcontent

How to wear.. Crop top


De crop top, perfect voor de warme dagen die er nu zijn. Want wanneer draag je hem anders Tenzij je iemand bent die heel goed tegen de kou kan, heb je er alleen wat aan op de hete dagen in Nederland. Maar, wat maakt het uit? De Crop top is prachtig, leuk en zelfs een beetje sexy. Aangezien ik al weken aan het wegzwijmelen ben bij de mooiste crop tops op verschillende webshop. Besloot ik maar weer eens aan de slag te gaan met een nieuwe "how to wear"met deze keer (hoe kan het ook anders) de Crop top.

De skaterskirt is ook een van mijn favorieten van het moment. Daarom besloot ik de eerste outfit daarmee te combineren. Aangezien ik van vrouwelijk en stoer hou, heb ik het geheel aangekleed met een paar mooie pumps en een subtiele ketting. Om het geheel wat stoerder te maken ben ik gegaan voor de "Vlieger & Van Dam" tas. 

Als je aan de zomer denkt, dan denk je aan?? Festivals! Tenminste ik wel! Festivals zijn de beste momenten om lekker los te gaan met je kledingstijl of om iets nieuws te proberen. Het maakt niet uit, als je je er maar goed in voelt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik met deze outfit niet helemaal ben los gegaan. Maar het is de perfecte outfit voor een festival of een dagje strand. Ideaal om  in te dansen en in de tussentijd...worden je benen lekker bruin. 



Een maxi skirt, geschikt voor iedereen (dat vind ik tenminste) hij maakt een outfit gelijk helemaal Classy en het is toch comfortabel om te dragen. Door maxi rok lijk je optisch al langer, maar met een mooie paar high heels schiet je toch een stuk de lucht in. Wat subtiele oorbellen om het geheel rustig en Classy te houden en je bent "ready to go" wil je nog wat extra's? Dan kan je altijd nog een leuke riem toevoegen.

Want vinden jullie van de Crop top trend? En welke outfit spring er bij jullie uit?

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Leuke outfits (:
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaah I love croptops <3! Ze zijn echt me favorite <3! Jammer dat ik niet weet waar ik ze moet kopen =[! Maar I love them =D! Ik heb er wel een paar in me kast gelukkig, maar nog lang niet genoeg! I need more <3! Ben er echt weg van <3!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Katy, leuk zijn ze he?! Ik ben ook helemaal weg van. Ik ben van de week op pad geweest voor wat crop tops. Ik ben in Arnhem geweest maar in jouw woonplaats kan je ze misschien ook vinden. Je hebt ze bij de h&m new-yorker en volgens mij zag ik ze ook bij de Only. Misschien dat je je kledingkast ermee kan aanvullen ^^ liefs Anouschka

      Verwijderen
  3. Super leuk dit!! Ik ben echt in love with crop tops!! Echt super mooie outfits! ♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.