Doorgaan naar hoofdcontent

Low budget shoppen

Zoals veel meiden hou ik van shoppen. Helaas gaat de teller van je bankrekening al gauw richting de nul. En grote bedragen uitgeven? Dat kan ik al helemaal niet. Ik ben goed in sparen. Maar zodra iets boven de 30 euro is moet ik toch wel even 2 keer nadenken (oké, om eerlijk te zijn 10 keer) Maar goed. Daarom hou ik van goedkope webshop. Lekker goedkoop iets bestellen en niet de deur uit hoeven om het te kopen. Het enige wat je hoeft te doen is de postbode stalken en in de gaten houden of je het oranje busje je straat in ziet rijden. En dan maar wachten tot de deurbel gaat (ook al sta je stiekem al om het hoekje)
Ik kwam een webshop tegen die ik met jullie wilde delen namelijk efoxcity een leuke buitenlandse site waar je voor leuke prijzen iets kan kopen. De sieradenlijn en de kledinglijn zijn allebei zeer leuk! 


Ik ben voornamelijk weg van de stoere stijl die ze er verkopen en nog voor een zacht prijsje ook! het is dat ik niet meer op school zit, maar dit zouden perfecte shirtjes zijn om te dragen naar school. Comfi maar toch ook fashionable. Misschien dat ik de rechter nog ga bestellen. Al wil ik wat rustiger aan doen met mijn geld. Hopelijk zijn de  Dames shirts over een tijdje nog te koop. Want ik denk niet dat het mij gaat lukken om mij in te houden. 


Nu we het toch over geld hebben kom ik op het volgende onderwerp. Namelijk `mannen` op de een of andere manier vinden ze dat "wij vrouwen` altijd teveel geld uitgeven aan kleding. Maar dat kan toch niet? Van kleding kan je nooit genoeg hebben, en mocht je kast echt niet meer dicht passen dan kan je altijd nog wat kleding gaan verkopen. Zelf ga ik dit binnenkort ook een aantal kleding stukken verkopen op de markt. Hopelijk word het wat. Ik heb nog veel kleding die erg mooi is, maar die ik niet meer draag. Eigenlijk kan ik ze niet zo goed weg doen. Maar nu ik een kraampje heb gehuurd "moet" ik wel. Misschien een idee voor jullie? Maar...Ik had het over mannen. Deze webshop heeft leuke hoodies en andere kledingstukken voor mannen. Dus mocht vriendjelief vinden dat je teveel geld uitgeeft kan je altijd nog een Mannen hoodies  in je winkelmandje gooien. Een "win win situatie" hij blij, jij blij!


Oke, trouwen ga ik nog lang niet. En aan een gala meedoen zal ook niet meer gebeuren. Maar als ik deze Jurkjes  zie, droom ik stiekem toch wel even weg.

Bij welke webshop bestellen jullie graag?

Liefs Anouschka 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.