Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn eerste e-bay aankoop

Maar zeker niet de laatste!
Een paar weken terug heb ik mijn eerste aankoop gedaan op E-bay. Ik ben met een klein bedrag begonnen. Deze ketting was 2,04 euro en werd gratis verzonden. ik ben een grote hello kitty fan. Dus toen ik deze ketting tegen kwam wilde ik die graag in mijn verzameling. Het heeft wel lang geduurd, ruim 3 weken. Maar de ketting moest uit China komen. En geduld word beloond! Ik heb nu momenteel geen geld, maar ik heb genoeg dingen op e-bay gezien die ik graag nog wil aanschaffen.

Reacties

  1. ik heb mijn fimo canes van ebay!
    voor een euro of 4 heb je er 100.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingen heb je!

    zag dat je uit gelderland komt!
    welke plaats? ik kom ook uit gelderland dichtbij doetinchem

    xx
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahah oke! cool doesburg ken ik wel!
    ik zal binnenkort even op je hyves kijken ;)
    zit er zelf niet meer zoveel op:P

    thanks voor je berichtje!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig! En kijk maar uit, straks ben je ebay verslaafd. Ik ben er helemaal gek op :) Er zijn nu 3 jurkjes naar me onderweg hihi.
    xoxo
    www.thefashionmoodboard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je reactie!
    kijk uit he,
    want het is zoooo verslavend!
    haha
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire berichten van deze blog

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

Budget, dagje genieten voor bijna niks..

Voor een dagje weg betaal je al gauw redelijk veel geld. Vaak is dat niet echt te doen. Een tijd geleden maakte ik dit nog mee, mijn vriend en ik wilde graag een weekendje weg, onze voorkeur ging uit naar een hotel aan het strand. Poeh, dat was prijzig! En wat ga je dan doen? Kijken waar de beste aanbieding is en daar heen gaan. Dat werd dus Eindhoven, hartstikke leuk!