Doorgaan naar hoofdcontent

Leuke Crafters op youtube #1

Zoals sommige van jullie weten hou ik ervan om creatief bezig te zijn. Zo ben ik verslaafd en Pinterest, ik blijf maar scrollen. Maar op youtube komen ook vaak leuke creatievelingen voorbij. En waarom zou ik ze niet delen? Dus hier een aantal van mijn favorieten. Waar je echt even naar moet gaan kijken. 


Puffevy

Kijk hoe schattig! Dit wil ik sowieso gaan maken. Deze Youtuber heeft verschillende leuke filmpjes. Ze maakt filmpjes waarbij ze naait en filmpjes met Blindbags. Dit zijn zakjes a la kindersuprise eieren. Waarbij je niet weet welk figuurtje erin zit. Ik vind vooral de filmpjes leuk waarbij ze dingen van stof maakt. Zoals dit leuke telefoon hoesje naar aanleiding van "The Minions" film. Ze heeft nog niet veel filmpjes. Maar als ik zie wat ze al kan maken, en hoe netjes dat gaat. Weet ik dat ze nog ver gaat komen. 



Fairweather friends

Deze Youtuber volg ik sinds kort. Ik heb het idee dat ze altijd vrolijk is, en ik moet zeggen. Dit werk erg aanstekelijk! Ze heeft haar eigen Etsy shops, en hier geeft ze ook tips bij. Super handig als je zelf een webshop wil beginnen. Dit filmpje maakte mij gelijk verliefd! Kijk hoe schattig! Ze heeft nog meer leuke filmpjes waarbij ze knuffels maakt, maar ook vlogt ze en is ze vaak op tournee. Ze geeft zelf aan dat ze een beetje een nerdy is, maar dat vind ik juist leuk aan haar! Ik ga zeker eens een van haar creaties maken. 



BananaJamana

Deze youtuber volg ik al erg lang. Ze bakt, ze tekent, ze vlogt en nog veel meer. Vooral de realistische schilderijen vind ik echt prachtig, knap hoe iemand zo mooi kan schilderen, alsof de persoon zo uit het schilderij kan stappen. Tja, toch iets te moeilijk voor mij. Maar haar andere filmpjes volg ik ook graag. Zoals deze ijsjes. Hoe creatief is dit wel niet? Ik zou er niet op gekomen zijn. Ik hou het bij wat makkelijkere creatieve projecten. Maar wegdromen kan altijd toch?

Kennen jullie nog creatievelingen in youtube-land?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.