Doorgaan naar hoofdcontent

Naald- draad project "Denim Monster"

In november 2014 scoorde ik (of eigenlijk mijn vriend) een naaimachine bij de kringloop. Nu zijn we alweer bijna een jaar verder. Maar wat heb ik in die tijd allemaal al gemaakt? Dat laat ik hier aan jullie zien;

 photo IMG_1925_zpsnhpjto0b.jpg

Dit is een zorgenvriendje, oké niet zo één met een rits. Maar wel eentje die zijn mondje open kan doen. En waar kinderen hun spulletjes in kwijt kunnen. Dit was de eerste keer dat ik met spijkerstof werkte. Pff, wat is dat lastig! Zo zijn er heel wat woorden voorbij gekomen die ik hier beter niet kan noemen. En heeft het mij heel wat frustratie gekost. Maar wat was ik trots toen ik het af had! 

 photo IMG_1834_zpsus8h5yml.jpg

Mijn favorieten broek ging stuk. Mensen die mij kennen weten dat ik deze broek echt vaak, maar dan ook echt vaak, heb gedragen. Toen die stuk ging hoopte ik dat die nog te maken viel. Maar met zo'n scheur als dit ging dat natuurlijk niet lukken. Ik heb hem toen toch in de kast laten liggen, en dat kwam mooi uit. Want ik heb dit monster ermee gemaakt. 

 photo 0c061659-8df1-4d4c-98ca-0a355a065065_zpsk6nuqjyq.jpg

 photo IMG_1847_zpssqvtahfa.jpg

 photo IMG_1854_zpszqm2b4yz.jpg
De eerste keer dat ik zulke handen maakte voor een knuffel, Het was wel een gefriemel met de kleine vingers van het monstertje. Uiteindelijk is het wel gelukt,

 photo IMG_1858_zpsdwakr8mw.jpg

De oren maakte ik van katoen en Denimstof. In de oren deed ik rijst, helaas iets te veel waardoor ze een beetje stijf zijn. Volgende keer dus was minder rijst, voor schattige oren. 

 photo cd2f6f7d-aa40-41d5-b100-f711f9d8aa55_zps8up6sfw7.jpg

Even binnenste buiten keren, en dan kan die in elkaar gezet worden. 

 photo IMG_1937_zpslybe7ek4.jpg

 photo IMG_1934_zpsonp8ba7h.jpg

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.