Doorgaan naar hoofdcontent

Question of the day 1

Het leek mij leuk om ook jullie mening te horen over verschillende dingen. En waar kan dat beter dan in deze rubriek? Zo noem je dat toch? Aangezien ik het vaker terug wil laten komen  heb ik het "Question of the day" genoemd. Aangezien ik namelijk om de dag post wil ik mijn artikelen gevarieerd houden. Als ik dan een vaste dag heb komt deze rubriek voor mijn idee iets te vaak terug. Dus daarom "Question of the day" gewoon wanneer er mij iets leukst te binnen schiet. zijn jullie benieuwd? lees dan snel verder en geef je mening!


Van de week werd ik er weer aan herinnerd waarom ik niet vaak rokjes draag met blote benen. Maar als het 28 graden is loop ik liever niet in een warme legging, want dan zweet ik mij kapot. Dus toen de zon zo fel scheen besloot ik een leuke outfit aan te trekken. Na een paar keer "dit vind ik toch echt te kort" had ik een leuke combinatie gevonden. Mijn zwarte shirtje met leuke bloemen om de rand en mijn gestreepte rokje er overheen. Zodat ik niet het idee had dat ik te bloot rond zou lopen, want dat vind ik gewoon niet fijn. Het begon al op het station. Iedereen keek me aan alsof ik gek was, wie loopt er nou in een rokje met blote benen? Ik voelde mij al ongemakkelijk en ben snel de trein ingestapt. Zodra ik een paar station verder was  stapte een vriendin van mij in de trein. Normaal draagt ze alleen maar rokjes, Dus ik hoopte vandaag ook. Maar helaas niet. Zodra ze me zag zei ze: Zie je nou wel! Ik had gewoon een rokje aan kunnen doen. 


Toen we de trein uit stapten werd er gevloten naar ons. En geroepen, onder anderen kwamen de woorden lekkertje en ga zo nog maar door voorbij. De hele weg naar de stad werd er wel gefloten en geroepen ,en ik vind dat verschrikkelijk vervelend. 

Ik zal een voorbeeld noemen. We stonden bij een zebrapad en er kwam een auto aan rijden met drie jongetjes erin, Ja jongetjes want zo leek het wel. Ze reden erg langzaam dus wij wilden oversteken. Hun blikken gingen van boven naar beneden en bleven op bepaalde punten hangen. Toen we over wilde steken gaven ze rustig gas en reden langs om vervolgens nog om te kijken en bijna tegen een paal aan te rijden. en dan vraag ik me af, waarom moet dat toch? Dus een paar uur later heb ik mijn legging uit mijn tas gepakt en die aangedaan. Voelde toch een stuk fijner en er werd niet meer geroepen. 

Question of the day

Wat vinden jullie ervan dat sommige jongens naroepen/schreeuwen en gaan fluiten? 

Liefs Anouschka 



Reacties

  1. Soms is het erg irritant, maar soms is het toch ook weer een mooie boots voor je ego :p.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, is ook wel weer zo ;) weet je toch dat je die dag er goed uit ziet :)

      Verwijderen
  2. Soms is het leuk, soms is het stom.
    Ligt eraan hoe ze eruit zien hahaha... x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik kan er opzich wel om lachen als een jongen zoiets doet. Daarbij durven de meeste jongens niet meer dan dat dus zie ik er niet zoveel problemen in. Als ze aan me zouden gaan zitten dan zou ik wel irritatie's krijgen (zacht uitgedrukt). Maar zolang ze alleen maar fluiten of positieve dingen zeggen ben ik er niet negatief over.

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lol, dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Zou het maar irritant vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.