Doorgaan naar hoofdcontent

Vlog Parijs 'mijn slaapplek'



Ik ben afgelopen week naar Parijs geweest. Wat was het daar geweldig leuk. Ik moet toegeven, Parijs is echt een fashion stad. De meiden en trouwens ook jongens die daar lopen zien er elke dag tip top uit. Van sieraden tot kleding van make-up tot verschillende looks. Ik heb veel inspiratie op gedaan en er helemaal zin in! Zijn jullie benieuw naar meer over Parijs? Lees dan snel verder..

Ik zal de verhalen over Parijs verspreiden over meerdere posts. Zo blijft het leuk om te lezen en is er afwisseling. Alle dagen dat we in Parijs waren was het lekker weer. Soms 25 graden en andere dagen wel 28 graden. Ideaal weer om lekker bij te kleuren, wat mij ook is gelukt. Finnaly! Een lekker bruin kleurtje in de heerlijke zon van Parijs.
Mijn vriend en ik sliepen in een kamer appartement in het hartje van Parijs. Voor sommige bestemingen hoefden we nog niet eens 4 minuten te reizen! Erg handig voor als ik weer terug wilde naar de winkel voor dat ene leuke shirtje. Hieronder een vlog van Parijs in het hartje van Parijs.



De kwaliteit is anders dan jullie gewend zijn omdat dit met mijn mobiel is gevlogd.

Liefs Anouschka

Bron foto: weheartit.com 

Reacties

  1. Leukleuk, ik kom net uit Parijs. Mooie en gezellige stad is het he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Ik had nog veel langer willen blijven, er is daar zoveel moois te zien. Maar wat leuk dat je ook naar parijs bent geweest. Had je een beetje goed weer?

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk. Parijs is een super stad! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk :D
    Ik volg je nu met bloglovin, ik zag je bij de reacties van het artikel van Luna, het artikel waarin ik werd gelinked bij 'extreem haar' wel jammer dat je van je werk geen coontails meer mag want coontails zijn zooooooo leuk!! <3 maybe you want to follow me back? n_n

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook echt jammer. Maar helaas niks aan te doen. Misschien dat ik nog een keer extentiobs koop en daar coointails van maak. Ik neem even een kijkje op je blog.

      Verwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.