Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 2


Eens in de zoveel tijd een update, over wat mij bezig heeft gehouden door middel van foto's. Leuke momenten en mindere momenten, vast gelegd met mijn mobiel. 

Op de foto hierboven was ik nog even van de zon aan het genieten totdat mijn vriendin er was. Even lekker bijkletsen, en dan aan de slag. 


De Fashionista was weer bezorgd, soms vergeet ik nog te ontspannen. Dus als mijn tijdschrift door de bus valt ga ik er altijd even voor zitten. Kopje thee erbij en een muziekje aan. Heerlijk!


Mijn vriend en ik hebben een Pannini apparaat gekregen. Kennen jullie de mozzarella pannini´s van de Bakker Bart? Die hebben we nu een aantal keer gemaakt, erg lekker en ook makkelijk dat we het nu ook thuis kunnen maken. 


Zo af en toe kook ik, dit keer maakte ik bobotie.



Even een avondje ontspannen. Ik heb mijn knutsel spullen weer tevoorschijn gehaald en ben aan de slag gegaan. 


De aardbeien zijn er weer. 


De nieuwe klok. 


Van mijn vriend kreeg ik voor mijn verjaardag (5 maart) Deze mooie make-up spiegel. Helaas was ik zo druk, dat ik er nog geen tijd voor gehad. Vorig weekend had ik dat wel, en toen heb ik hem in mekaar gezet. 


Samen Pasen vieren. In de avond kwamen twee vrienden van ons eten. We hebben samen gekookt voor ze.  Het werd een late avond, maar het was erg gezellig! 


Eindelijk had ik mijn afstandsbediening via e-bay binnen. Ik had hem nog niet gebruikt omdat ik dacht dat er nog batterijen in moesten. Maar dat hoefde dus niet, ze zaten er al in. Dat had ik niet verwacht, aangezien alles via e-bay zo goedkoop is. 


's morgens drink ik altijd een kopje thee om even rustig wakker te worden. 


Afgelopen dagen was ik niet lekker, mijn zus had de dvd van 'Frozen" ik had de film nog niet gezien maar er al veel over gehoord. Goed moment om hem te kijken. 

Reacties

  1. Leuke foto's! Ik ken de film Frozen ook nog niet, maar vind het nummer erin wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.