Doorgaan naar hoofdcontent

Love the look ´festivals`


Gewapend met een flesje water, heel veel zonnebrand en een dosis aan energie een festival terrein opstappen. Zodra je naar binnen loopt voel je al de energie van iedereen. Iedereen is vrolijk en geniet van de muziek, het weer en de mensen om hun heen. Waar ik echt van kan genieten bij zulke festivals zijn de outfits. Het lijkt alsof iedereen dan op de creatieve tour gaat en extra haar/zijn best doet. Een knalkleurtje hier, een tasje daar en dan nog het haar in model. Aangezien ik veel inspiratie haal uit dit soort festivals leek het mij leuk er een artikel over te maken. Dit keer een aantal festival outfits op een rij. Benieuwd? Lees dan snel verder....

Als eerste de stoere look. Bij festivals is het vaak warm en wil je toch lekker los kunnen gaan. Deze outfit is ideaal daarvoor. Een korte short zodat je lekker kan dansen en je benen bruin kunnen worden. Het shirt met de fransjes maakt het allemaal wat luchtiger doordat het wat ruimer zit. natuurlijk eet je veel op een festival zodat je door kan blijven gaan. Een tas zoals hierboven is daar perfect voor. Je kan er van alles in kwijt en het matcht bij de outfit. Een ideale festival outfit! 
Voor de Girly vrouwen onder ons een totaal andere outfit, Ik kon het niet laten om er een stoer item bij te matchen maar heb het toch wat meer Girly proberen te houden. Deze jurk vormt mooi naar je lichaam en vooral de onderkant vind ik mooi. Het doet mij denken aan de skaterskirt. Maar dan net een tikkeltje anders. De zonnebril maakt de outfit af, zodat je er op en top uit ziet. Zoals jullie zien geen hakken dit keer, want wie houd er nou van om 12 uur achter elkaar te gaan dansen op hakken. Om toch de outfit perfect te maken kan je gaan voor ballerina's. Misschien geen hakken maar wel een classy schoen. 

Deze outfits heb ik samen gesteld met items van stylight. Moet je opzoek zijn naar een bepaald item om je outfit helemaal af te maken? Dan zou ik als ik jou was zeker hier een kijkje nemen. 

Wat draag jij het liefst naar festivals?

Liefs Anouschka 

bron foto:1

Reacties

  1. Oeh, leuk gedaan. Ik vind beide outfits erg mooi en geschikt maar ik zou de eerste sneller dragen! Die schoenen, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik liefst draag naar festival band shirt, sweater voor als koud is vanz en een spijker shortje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.