Doorgaan naar hoofdcontent

Tag: hoe nep ben jij?

Kennen jullie dat? Je hebt super veel dingen te doen die eigelijk veel belangrijker zijn. Maar dan belt een vriendin en hang je uren aan de telefoon. Als je vervolgens wel aan je huiswerk wil beginnen bedenk je dat je Gtst al een paar dagen niet hebt gezien en het echt terug moet kijken zodat je maandag weer op de hoogte bent. Herkenbaar? Tja, ik ben net zo en probeer er echt wat aan te veranderen. Zoals eerst een opdracht afmaken en dan pas een aflevering kijken van Gtst, of aan mijn blog werken. Soms is dit lastig maar... het gaat steeds beter! Ik ben druk bezig voor school aangezien ik veel huiswerk heb. Lang leven het Hbo! Maar ik vond dat het ook weer tijd werd om te bloggen. Vandaar een berichtje tussendoor. Want toen ik deze tag zag op het blog van lisalemonjuice moest ik die gewoon op mijn blog plaatsen. Lezen jullie mee?

Hoe nep ben jij?
Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Ik heb nog nooit wat aan mijzelf laten veranderen.

Gebruik je valse wimpers?
Zo af en toe, maar dan met feesten en voor de lol. Zoals met Nieuwjaar dus dat is een enkele keer per jaar
Draag je een weave of extensions?
Ik heb veel soorten extentions, vroeger droeg ik elke dag extentions met coontails ( soort plukjes net horizontale streepjes) tegenwoordig draag ik ze af en toe. Ik heb blond, rood, roze en bruin. ik vind het leuk om ze zo af en toe in te doen.

Gebruik je iedere dag make-up?
Nee, Als ik naar school ga draag ik wel vaak make-up maar met mijn werk (bso en weekendbaan) bijna niet omdat ik dan langer in bed kan blijven liggen
Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, dat niet. Ondanks dat ik best onzeker kan zijn wil ik niet iets aan mijzelf voorgoed veranderen
Kan je nog wel zonder make-up?
Ja hoor, ik ga vaak de deur uit zonder make-up
Draag je nepnagels?
Heel soms, ik ben liever van de nail-art omdat nepnagels niet echt mijn ding zijn en ik er niet mee om kan gaan.
Verf jij je haren?
Ik heb mijn haar lange tijd niet geverfd maar ik moet toegeven dat ik dat lastig vind. Ik kan al snel helemaal weg zijn van een bepaalde kleur haar die ikheb gezien en dan graag zelf wil uitproberen. Ik probeer mijn haar verven te beperken tot 2 keer per jaar.
Ga je onder de zonnebank?
Nee, maar ik wil nog steeds een keer een zonnebank pakken. Dat lijkt mij echt heerlijk!
Gebruik je selftanners?
Nee, want dan weet ik zeker dat het gaat mislukken.
Heb je tattoo's?
Nog niet, ik ben aan het sparen voor een tattoo. Maar dat duurt nog even ;)
                                                          XxX AnouschAttack
*foto's  van weheartit.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.