Doorgaan naar hoofdcontent

New in "All star"


All star schoenen lopen heerlijk. Maar zijn redelijk prijzig, al gaan ze jaren mee. De laatste keer dat ik ze had was in het laatste jaar van de middelbare school, meer dan 6 jaar geleden. Maar toen mijn vriendje de perfecte all stars zag staan kon hij het niet laten om mij te bellen. Want hij wist zeker dat ik ze wilde hebben. En hij had gelijk, ze zijn Awesome!






Het liefst hou ik ze zo lang mogelijk nieuw. Maar zoals je ziet zijn ze wit. Erg lastig dus! maar dat maakt niet uit.Witte all stars zijn leuk te combineren.


leuk detail. de knal rode "all star" letters


De hele schoen! Super stoer en mooi design. Niet te druk, zodat het makkelijk te combineren is.

dragen jullie vaak all stars?

XxX AnouschAttack

Reacties

  1. Leuke all stars zijn he! Ik heb ook een paar maar eerlijk gezegd draag ik ze nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die zijn leuk! Ik heb ook all stars, van die lage in het beige.
    Ze lopen inderdaad goed en zien er ook nog eens leuk uit, dus dat is altijd mooi (:
    En jij ook bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik voor mijn verjaardag (al duurt dat nog
    even, november) een scanner vraag. Ik heb die andere tekeningen met Picnik.com ingekleurd, alleen jammergenoeg bestaat die site niet meer. Maar nu heb ik altijd nog Picmonkey.com waar je ook mee kan kleuren, alleen het werkt niet zo fijn als bij Picnik.
    Liefs! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die zijn inderdaad gaaf

    Ja ik ben ook nog steeds een trouwe fan van Allstars ze gaan idd super lang mee maar ik moet zeggen
    dat ze dit jaar voor mij een concurent hebben gekregen en dat zijn Vans.. die lopen net zo lekker :P

    Je blog is echt leuk ik ben nog ff aan het doorlezen !

    Ondertussen heb je er zeker een volger bij :)


    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn echt super mooi! Ik draag bijna altijd all stars, ze zitten gewoon zo goed :D
    x Elize

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat ze zo origineel zijn, daar zie je /bijna/ niemand mee! x
    http://highheelsandsneakers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke schoen!
    Leuke blog heb je,
    ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die zijn super leuk! Ik moet ook nieuwe halen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.