Doorgaan naar hoofdcontent

Kletspraatje Januari


Aangezien ik leuke reacties kreeg op mijn kletspraatje van december heb ik besloten om er mee door te gaan. Ik heb gezien dat jullie het leuk vinden om te lezen, en ik hou van kletsen. 1 + 1 = 2, oftewel ik ga er weer even lekker op los.



Goede voornemens daar doe ik niet aan, ze zijn toch gedoemd om te falen, en al helemaal in het nieuwe jaar. Ik ga bijna elke week trouw naar de sportschool. Begin januari is de sportschool stamp vol, elk apparaat is wel bezet, en de kleedkamer lijkt wel een kippenhok (bij de vrouwen dan, ik heb namelijk geen idee hoe het bij de mannen eruit ziet) Maar nu tegen het einde van de maand loopt het steeds leger en in februari zitten we weer op hetzelfde aantal + een paar nieuwe doorzetters. Ik herken de gezichten van de mensen die er al een aantal jaar sporten, en er zijn een aantal nieuwe bij. Respect voor hen! 


Als ik goede voornemens heb dan begin ik er gelijk aan en ik wacht niet in het nieuwe jaar, zo ben ik vorig jaar al begonnen met gezonder eten. Geen boterhammen met pasta meer, maar een gezond ontbijt en lunch. Ik moet zeggen dat ik het aardig vol hou. Jullie vragen je misschien af waarom ik het 'aardig' vol hou en ik ben nu eigenlijk ook verplicht dat te melden. Een aantal dagen geleden ging ik de mist in. Geen enkel chocolaatje of koekje was veilig voor mij, eveneens als de Pombeerchips en de chocolade M&M's. Foutje! een iets minder dagje. Maar ik geef niet op, de volgende dag zat ik weer netjes aan mijn yoghurt en een fruitig drankje.


Er ligt sneeuw, en niet een beetje ook! ja echt! Ik dacht dat het misschien handig was om te melden. Voor het geval jullie nog niet uit het raam hebben gekeken. Die grote pak sneeuw heb ik getrotseerd met camera en hond genaamd Moos en natuurlijk mijn lieve vriend. Zodat ik mooie foto's kon maken, en dat is nog best gelukt. Helaas heeft dit weer geen goede invloed op mijn lichaam. Mijn handen vroren er al snel af waardoor ik het knopje niet meer in kon drukken op een gegeven moment. Gelukkig kwamen mijn oom en tante met een paar handige tips. Handschoenen met een flapje. Je weet wel, die kinderen ook dragen. Eerst heb je vingertop handschoenen (zo heten ze toch?) en vervolgens doe je het "flapje" om en dan heb je wanten! Ideaal. Dus...flapje open, foto maken en flapje dicht! Geen koude handen en wat meer foto's dan ik nu had.


Elke week bedenk ik een leuke knutsel activiteit voor de leerlingen op dinsdag. Vaak gebeurd het dat ik dagen van te voren niks weet. Maar zodra ik een avond van te voren ga brainstormen weet ik het opeens wel?! hoe gek is dat? Zou ik misschien moeten werken met tijdsdruk. Wat wel het nadeel is, is dat ik dan perse dat wil maken wat ik heb bedacht. Waardoor ik nu al sinds 9:00 achter de computer zit en het niet kan vinden. Ik ben bang dat ik zelf een bouwplaat moet gaan maken die de leerlingen om kunnen trekken. Dus de knutsel activiteit voor Valentijnsdag gaat nog even duren.

Wat deden jullie allemaal deze maand?

Liefs Anouschka 

bron foto's: weheartit

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.