Doorgaan naar hoofdcontent

Postcrossing Sent



Dit kaartje was erg moeilijk te vinden. Ik heb er 23 dagen over gedaan voordat ik het perfecte kaartje kon vinden, eigenlijk veel te lang. Maar goed! De persoon is er blij mee. Al zal het kaartje nog wel even uitleg nodig hebben.


Deze persoon vond het leuk om een kaartje te ontvangen, en niet zomaar een kaartje. Hij had veel ideeën voor het perfecte kaartje. Naast dat er auto's en boeken bij zijn voorkeur stonden. Stond er ook nog wat anders. namelijk; gay gerelateerd of erotiek. Nou, dat had ik nog niet meegemaakt. Dus een leuke uitdaging.

Na een paar dagen alle winkels af gegaan te zijn in Arnhem, Zutphen en omstreken had ik de moed bijna opgegeven totdat de bak met kaarten mij te binnen schoot die ik ooit eens allemaal bij elkaar heb gesprokkeld en gekocht, en ja hoor! Daar zat dit kaartje in. Super leuk!

De persoon was erg blij met het kaartje en het had hem aan het lachen gemaakt, hij vond het erg origineel. Dit kaartje heeft 517 km afgereisd, ik ben benieuwd naar het kaartje wat ik nu ga ontvangen.

Liefs Anouschka 

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.