Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 8


Kennen jullie de film "Atlantis" toevallig? Ik heb hem vroeger met mijn moeder in de bioscoop gezien en ik vond het een prachtige film. Toen ik naar een vriendin ging, had ze de film. Dus die hebben we samen gekeken.



Wauw, wat aan gave ring! zei ik toen ik de ring zag.Vervolgens mocht ik hem meenemen. Luana droeg hem niet en weet dat ik op het moment een ringen-tic heb. Thanks meid! 


Hier was Mama Octopus bijna af. Nog maar een paar tentakels miste. 


Zodra ik de eerste zonnestralen zag heb ik mijn all-stars tevoorschijn gehaald. Ze zitten heerlijk, en ik hou van deze schoenen! 


Eigenlijk vind ik de fashioniasta iets te prijzig. Maar als ik hem dan in de winkel zie, wil ik hem het liefste meenemen. Normaal laat ik hem liggen. Maar deze keer besloot ik hem toch mee te nemen. 


En oud klasgenoot van de Pabo gaf een feest. Met als thema "film" dus je mocht verkleed gaan als een film- idool of iets anders. Met de make-up was ik zo klaar. Maar de outfit? Die duurde wat langer. De outfit kan je hieronder zien. 


Bij deze outfit droeg ik nog een clutch met studs en een printed legging met mijn veter laarzen. Ik voelde mij helemaal happy in deze outfit! 


Deze kaart ging naar duitsland. Er staat een hert op die hier veel in de buurt rondlopen ( ik woon aan de bosrand) Helaas is de kaart nog steeds niet aangekomen. 


Deze nageldroger kocht ik laats voor het werk. Ik had niet verwacht dat die zou werken. Maar zodra ik merkte dat die het echt deed ben ik samen met mijn collega naar de Action gesneld om er een voor mijzelf in te slaan.


Op het werk ging ik met de leerlingen monsters maken. Super leuk! Natuurlijk moest er ook een monster komen voor op de BSO. Dus maak kennis met "Fluffy" ons monster van de BSO. 


Ja, weer een setje dierensokken. Ik kan er geen genoeg van krijgen. 


Mama Octopus is zo goed als af! Alleen nog maar wangen en dan is ze toch echt klaar. Het heeft even geduurd voordat die af was, maar voor de eerste keer haken en een amigurumi maken ben ik nog best trots met het resultaat. 


Op veel blogs kwam de serie "carrie diarys" langs. En jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt! Dus ik ben ook aan de serie begonnen (weer eentje voor aan mijn serie-lijst) Wat een geweldige serie is het, en ik ben pas bij de eerste aflevering. Ik ben benieuwd! 


Dinsdag 5 maart was ik jarig, omdat niet alle familieleden meer langs komen krijg ik een leuk kaartje van ze. Echt super lief! Dus toen de postbode 5 maart langs de deur kwam werd ik super blij. Een stapel kaartjes veel door de brievenbus. Bedankt allemaal! 


Deze skull broche/ketting? kocht ik een tijdje terug. Eindelijk heb ik een blouse gevonden waar die aan kon. Ik denk dat ik nog een witte koop zodat ik kan afwisselen. Maar het maakt mijn outfit in ieder geval af. Wat vinden jullie ervan?

Liefs Anouschka 









Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.