Doorgaan naar hoofdcontent

We made a lovely cake!

Ik ben gek op zoeten dingen bakken/maken. Als ik met mijn buurmeisje (Aniek) een filmavond heb, kunnen we het niet laten om ook cupcakes te maken. Dit besluiten we vaak aan het einde van de film. Waardoor we om 1 uur s'nachts nog aan het bakken zijn. Laat kwam mijn vriend op het idee om samen wat te maken aangezien ik had gezegd dat ik zin had om wat zoets te bakken. Zo kwamen we uit op een overheerlijk recept van Bosbessen cheesecake. Kijk mee om te zien hoe we het er vanaf brachten.
Als eerste de ingredi�nten. We hebben er voor gekozen om niet alleen bosbessen te gebruiken maar ook aardbeien en bosvruchten. Dat is toch meer variatie van smaak.

De krokante bodem. Jammie!!

(Mijn vriend zijn vest zit zo lekker) Alle ingredi�nten in een schaal. Nog een beetje van dat en een beetje van dit en een hele hoop van dat. Daarna....
Mixen maar!!!
Tussendoor een foto met mijn lieverd :)
Na het mixen kon de taart in de oven. Daarna was het wachten en wachten en wachten....
Nadat de taart uit de oven was konden de heerlijke vruchten erop. Ik begin al trek te krijgen als ik het zie.
Kijk al die vruchten! Jammie!!
En toen the finishing touch
Daarna hebben we samen de taart aangesneden en geproefd. Het was echt overheerlijk en deze taart wordt vast nog vaker gemaakt.

XxX AnouschAttack

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Girlsnight in Antwerpen

Als jullie dit lezen ben ik al onderweg naar Antwerpen. Ik ga naar mijn beste vriendin, die daar al 9 maanden woont. Gelukkig heb ik haar tussendoor af en toe nog gesproken. Maar uren bijkletsen is het leukste zonder op de tijd te hoeven letten. Maar natuurlijk gaan we dat niet alleen doen. Want als wij samen wat leuks gaan doen, komt daar van alles bij kijken. Ben jij benieuwd wat? lees dan maar mee..

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?