Doorgaan naar hoofdcontent

something old something new something borrowed something blue

Nieuwe kleding kopen als je zonder werk zit gaat hem niet worden. Damn, wat baal ik daar van! Maar daar word je ook heel creatief van, Ik maak combinaties die ik normaal niet zo gauw zou maken of ik doe mijn haar eens anders in plaats van los en ga zo maar door. Maar nieuwe kleren maken mij toch altijd weer vrolijk.
Van de week was ik bij een vriendin van mij en die had stapels met kleren die ze weg deed. Ze vroeg of ik ook een kijkje wou nemen tussen de kleding wat weg ging. Tja, en ik ben en blijf gek op nieuwe dingen. Dus daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. En voor ik het wist liep ik met 2 volle tassen kleding naar huis. Ik ben er helemaal blij mee, er zitten ook dingen bij die ik normaal niet zou dragen. Maar uiteindelijk als ik het aan doe, staat het hartstikke leuk. Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee. Hieronder een paar foto's van mijn nieuwe aanwinsten.
2 nieuwe skinny's. Voor mij is het altijd een ramp om een passende spijkerbroek te vinden.
Nu heb ik dus 2 nieuwe skinnyjeans die nog perfect passen ook! Ik ben er in ieder
geval helemaal blij mee!

Is een keer eens wat anders dan blauw. Leuk met een wit shirtje en 
een skinny jeans!
Strak zwart jurkje met een rits van boven naar beneden. Ik wilde hem zelf al kopen lange tijd
terug, maar toen was die helaas uitverkocht. Nu heb ik hem alsnog! 

Dit is het jasje waar ik het over had. Het model vind ik super leuk, maar over de kleur
was ik nog niet zo zeker. Vandaag droeg ik het jasje met een wit t-shirt met print en toen
kwam ik erachter dat het eigelijk heel leuk staat. Misschien toch maar vaker kijken voor
kleren in bruine tinten. 
Nog even niet, maar leuk voor in de zomer
It's Pink!

Meestal verkoop ik mijn kleding .Ik verkoop het als het te klein is, of als ik het niet meer draag. Eerst gaf
ik het nog aan mijn nichtjes maar dat is veranderd.
Wat doen jullie met kleding die jullie niet meer dragen?

XxX AnouschAttack 

Reacties

  1. Er zitten leuke dingen tussen zeg!

    Kleding die ik niet meer draag, doe ik meestal naar het goede doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jasje met studs is super leuk! Ik geef mijn kleding ook aan t goede doel.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef mijn kleding aan de kringloop winkel of verkoop het op een rommelmarkt :) Ik vind je jasje met de studs er op heel erg leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke spulletjes! ik heb zelf ook altijd moeite met passende broeken te vinden, irritant! :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke spulletjes! :D

    Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk zeg! Je hebt ook een mooie blog, ik ga je volgen! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik geef het meestal weg naar het leiger des heils ofzo
    en als het er echt niet uitziet, dan gooi ik het wel weg

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.