Doorgaan naar hoofdcontent

Budget, dagje genieten voor bijna niks..


Voor een dagje weg betaal je al gauw redelijk veel geld. Vaak is dat niet echt te doen. Een tijd geleden maakte ik dit nog mee, mijn vriend en ik wilde graag een weekendje weg, onze voorkeur ging uit naar een hotel aan het strand. Poeh, dat was prijzig! En wat ga je dan doen? Kijken waar de beste aanbieding is en daar heen gaan. Dat werd dus Eindhoven, hartstikke leuk! 



Voor pretparken is het alleen lastiger, ook al kan je bij de Albert Heijn boodschappen doen en voor korting sparen. Dat word natuurlijk niks als jij niet degene bent die de boodschappen in huis haalt. Na veel zoeken op internet heb je nog weleens de kans om wat korting te vinden, helaas heb ik gemerkt dat dit voor pretparken vaak lastig is. Tot ik kennis maakte met een site uitmetkorting.nl, daar staat alles op een rijtje en hoef je niet te gaan zoeken tot diep in de nacht. Alles makkelijk onder elkaar en overzichtelijk op een pagina. Zo zie je dat een dagje efteling of Walibi prima te doen is. Dus zoek je nog een leuk uitje met vriendinnen, of wil je met een bloggersmeeting een keer wat anders doen, kijk dan zeker even hier! Want ik denk dat ik binnenkort een paar vrienden op trommel om de Efteling te bezoeken. Ik ben er al jaren niet geweest, maar ik durf te wedden dat het sprookjesbos nog even leuk is als toen.


Gaan jullie graag naar pretparken? 

Liefs Anouschka 

bron 123

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.