Movie review "Safe heaven"

De film

De jonge Katie probeert een nieuw leven op de bouwen in een klein stadje. Een plek waar ze veilig hoopt te zijn. Ze kan  alleen moeilijk mensen vertrouwen tot ze Alex ontmoet. Een jonge man die zijn vrouw een aantal jaar geleden is verloren. Alles lijkt goed te gaan, totdat haar verleden komt bovendrijven.

Een prachtige film. Normaal hou ik niet van spannende films. Maar deze trok mij aandacht. Een vrouw die achtervolgd word door een man, en telkens flash-backs waarbij het niet duidelijk is, wat er gebeurd is in het verleden. Echt een film voor mij. Geen zoetsappige film van twee mensen die verliefd worden en die nog lang en gelukkig leven. Maar een film waarbij Katie op de vlucht is voor een man uit het verleden, een relatie die misschien wel kapot gaat. En een verleden haar blijft achtervolgen.

cijfer

9

Kennen jullie deze film al?

1. Ik heb de film ondertussen al meerdere keren gezien en kan er geen genoeg van krijgen.
    Heerlijk mooie en prachtige film!

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

#Outfit

I'm so happy with my new shirt!

Workshop" Wrap your gift" van Pimpelmees & Millendoni

Afgelopen zondag ging ik naar "webshop till you drop" in de fabrique in Utrecht vlak bij station  Maarssen. Dit is een evenement waarbij verschillende webshops hun producten kunnen laten zien. In plaats van het zien op een beeldscherm kon je de producten aanraken, proeven en meer. Ideaal voor een twijfelaar zo als ik. Ook is het een leuke manier om nieuwe webshops te leren kennen. Ook al regende het aan een stuk door, de volkswagenbusjes die je ophaalde bij station Maarssen maakte het helemaal goed.