Movie review "Safe heaven"

De film

De jonge Katie probeert een nieuw leven op de bouwen in een klein stadje. Een plek waar ze veilig hoopt te zijn. Ze kan  alleen moeilijk mensen vertrouwen tot ze Alex ontmoet. Een jonge man die zijn vrouw een aantal jaar geleden is verloren. Alles lijkt goed te gaan, totdat haar verleden komt bovendrijven.

Een prachtige film. Normaal hou ik niet van spannende films. Maar deze trok mij aandacht. Een vrouw die achtervolgd word door een man, en telkens flash-backs waarbij het niet duidelijk is, wat er gebeurd is in het verleden. Echt een film voor mij. Geen zoetsappige film van twee mensen die verliefd worden en die nog lang en gelukkig leven. Maar een film waarbij Katie op de vlucht is voor een man uit het verleden, een relatie die misschien wel kapot gaat. En een verleden haar blijft achtervolgen.

cijfer

9

Kennen jullie deze film al?

1. Ik heb de film ondertussen al meerdere keren gezien en kan er geen genoeg van krijgen.
    Heerlijk mooie en prachtige film!

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

Budget, dagje genieten voor bijna niks..

Voor een dagje weg betaal je al gauw redelijk veel geld. Vaak is dat niet echt te doen. Een tijd geleden maakte ik dit nog mee, mijn vriend en ik wilde graag een weekendje weg, onze voorkeur ging uit naar een hotel aan het strand. Poeh, dat was prijzig! En wat ga je dan doen? Kijken waar de beste aanbieding is en daar heen gaan. Dat werd dus Eindhoven, hartstikke leuk!