Doorgaan naar hoofdcontent

My favorite songs from long time ago


Er zijn van die nummers die leuk blijven. Die je keer op keer kan draaien zonder dat het saai word. Nu moet je niet denken dat ik de spice girls altijd non stop draai. Maar eens in de zoveel tijd is het wel lekker om het volume extra hoog te draaien als een van hun nummers voorbij komt op de radio. Dit heb ik met een aantal nummers. Hier een lijst van mijn favorieten .. 





Wat mis ik de tijd van de Spice girls, en wat is dat alweer een tijd geleden! Ik was 8 jaar toen ze naar het Gelredome kwamen. Helaas ben ik niet naar het concert geweest, Maar regelmatig pakte ik de spice girls cd's van mijn zus en draaide ik ze huiskamer. Ik danste in de huiskamer en ging helemaal los. Voor een 8 jarige bedoel ik dan.



Dit is denk ik wel een van de bekendste nummers van Anouk. In deze clip scheen ze ook lekker eigenwijs te zijn. De gouden tanden bijvoorbeeld. Deze bedacht ze zelf, vlak voordat ze de clip opnamen. Echt een goed nummer, ook al is het een tijd geleden dat die uitkwam. Het blijft een goed nummer.



P!ink! Wie kent haar niet? Dit is wel een van de nummers die ik kan herinneren toen ik jonger was. Ik vond het toen al een prachtig nummer ook al kon ik niet echt verstaan waar die over ging.Jaren later wel, en het nummer bleef ik prachtig vinden.

Wat zijn jullie favorieten nummer van 'vroeger'?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.