Doorgaan naar hoofdcontent

Weekly diary

Maandag

Vandaag was het niet mijn dag, dat is niet erg. Dat heeft iedereen weleens. S'morgens ben ik druk geweest in huis. Stofzuigen, afstoffen en opruimen. tja, dat hoort er ook bij. In de avond ging ik naar Aniek, mijn buurmeisje. Eigelijk mijn buurmeisje van vroeger. We wonen niet meer bij elkaar in de straat, maar ze blijft mijn buurmeisje. 

Voordat ik erheen ging had ik nog roze koeken gekocht. Aangezien ik weet dat we die allebei heerlijk vinden. Aniek zette een heerlijke kop thee. Met de film "safe haven" op de achtergrond hebben we lekker bijgekletst. Voor ik het wist was het alweer twaalf uur. Aniek moest nog leren, dus ik ging weer opweg naar huis.



Dinsdag

Ik had heerlijk uitgeslapen, gewoon omdat het kon. Daarna ben ik aan de slag gegaan met mijn blog. foto's maken, blogs inplannen en typen. Daar kan ik echt van genieten! Het zonnetje scheen waardoor ik mooie foto's kon maken. Vaak probeer ik voor mijn werk nog foto;s te maken want als ik 's avonds thuis kom is het al veel te donker.

'Smiddags moest ik werken bij de Bso, Weer een gezellig dagje met mijn collega's. Voor ik het wist was het alweer tijd en ging ik naar huis.

's avonds was ik eigenlijk van plan om niks te doen. Maar daar ben ik niet altijd zo goed in. Ik ben aan de slag gegaan met het artikel over statement kettingen waarvoor ik in de middag al foto's had gemaakt. Daarna stuurde ik nog wat belangrijke mails en ruimde ik een beetje op. Ik kan echt niet stil zitten. Al met al had ik toch nog een leuke avond ondanks dat ik niet niks heb gedaan. Morgen weer een dag.


woensdag

In de ochtend eerst een paar uur gewerkt. Maar wat was ik moe! Ik kon maar moeilijk opgang komen voordat ik moest werken. Ik deed het dan ook rustig aan en genoot van mijn kopje thee. Even rustig wakker worden.

Na het werk ging ik even langs de Zeeman. Ze hadden de wol in de aanbieding dus heb ik er een aantal kleuren bij gehaald. Ik had voornamelijk roze en roze. Nu dus niet meer. Daarna naar huis en lekker rustig aan gedaan. Maar om eerlijk te zijn was ik gewoon lui.


Donderdag

Heb ik lekker de hele dag gewerkt op de BSO, Mijn collega en ik hadden een heerlijk dagje gehad met leuke activiteiten. De tijd ging echt razend snel. Voordat ik het wist was het alweer tijd en gingen de kinderen naar huis.

Vrijdag

Vrijdag heb ik een poging gedaan tot uitslapen.Helaas wilde dat niet echt lukken, maar besloot ik rustig aan te doen. Ik heb nog gewerkt aan wat artikelen en daarna mij klaar gemaakt om naar Kim te gaan. Ik dacht nog meer dan een uur te hebben (maar ik had mij in de tijd vergist) Dus sprong ik op de fiets en fietste ik zo hard als ik kon naar het station. Gelukkig had ik de trein nog gehaald en was ik nog optijd. Kim haalde mij op op het station en samen reden we naar haar appartementje.

We gingen samen cupcakes's bakken. Die trouwens erg goed gelukt waren! Ze gaan er in ieder geval snel doorheen. Lekker veel glazuur en spikkels. Heerlijk toch?! Een gezellige middag en we hebben weer lekker bij kunnen kletsen.

'S avonds voelde ik mij niet zo lekker. Dus ben ik op bed gaan liggen en heb ik Gossip Girl gekeken. Wat een leuke serie is dat toch!



Zaterdag

Ik besloot uit te slapen (ja alweer) Omdat ik slecht had geslapen en mij nog steeds niet goed voelde. Ik moest in de middag werken dus ik wilde mij daarna echt weer beter voelde. En dat is gelukt! Ik voelde mij in ieder geval goed genoeg om te gaan werken. Gelukkig maar want 's avonds gingen Tom en ik uit eten.

Tom had via groupon een lekker restaurant gevonden waar je sparerips kon eten.Ik moet eerlijk zijn, de sparerips waren lekker. Maar ik had het idee dat ze ons zo snel mogelijk weg wilde hebben. Niet echt fijn dus, We stonden dan ook met een uurtje weer buiten. Hebben jllie dat weleens meegemaakt?

Zondag

Mijn vriend had heerlijk ontbijt gemaakt. Zondag is echt ons dagje. Lekker rustig wakker worden samen en ontbijten. Ik hou echt van de zondagochtend samen. 's middags had ik afgesproken met vriendinnen. We houden er allemaal van om te knutselen. Maar nemen er niet altijd de tijd voor. Dat wilde we anders doen. En zo ontsond de knutselmiddag, Lekker bijkletsen en creatief bezig zijn. De tijd vloog voorbij en het was erg gezellig. Ik ben begonnen aan een nieuwe Amigurumi (gehaakt diertje) Als die af is zal ik een foto ervan plaatsen op mijn blog.



Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.