Doorgaan naar hoofdcontent

De zoektocht naar het perfecte verjaardags kado..



Jullie kennen het vast wel. Je wilt het perfecte  verjaardagskado vinden voor je vader, moeder, broer, zus of beste vriendin. Je hebt al honderd winkels gehad en je voeten doen er zeer van, Behalve dat je tig aankopen voor jezelf hebt kunnen vinden, heb je nog steeds geen cadeau. Terwijl je daar toch echt de stad voor in ging. Morgen nog maar een poging wagen. Of zou er ook een andere oplossing zijn? 


Dat heb ik zo vaak, hoe lang ik ook zoek. Ik kan vaak niet is vinden waarvan ik denk; Dat is het! tot ik een tijdje geleden op de site http://www.kadowereld.nl/ kwam. Daar heb je dus een cadeau zoeker zodat je altijd wat kan vinden. zo kan je invullen voor wie je een cadeau zoekt. Man, vrouw of baby en wat je ongeveer uit wil geven. Want natuurlijk is een leren tas leuk om te geven, maar dan moet het wel binnen je budget liggen. Ik heb de cadeau vinder uitgeprobeerd en hij is erg handig, Ik heb al veel cadeau's gevonden die mij erg aanspreken. Omdat het nu zomer is leek het mij leuk om mijn favorieten zomer artikelen met jullie te delen. 


Wat is er heerlijker met het warme weer dan een overheerlijk koud ijsje? Een zelfgemaakt  ijsje natuurlijk, super handig als je iets lekkers wil met het warme weer. Terwijl de ijsmachine zijn werkt doet, kan jij lekker met vriendinnen in de zon gaan bakken. Ideaal toch? 
ijsmachine 19,99


Ik hou van karaoke , in de zomer, winter of herfst. het maakt niet uit! Ik heb een groep vriendinnen waar ik eens in de zoveel tijd mee afspreek, en vaak word de karaoke set dan tevoorschijn gehaald. Dus als er deze zomer weer een tuin feest is, pak de karaoke set erbij en geeft een optreden aan je familie en vrienden, en voor je het weet zingt iedereen mee. 
karaokeset 34,95 

Heerlijk in de zon op je handdoek aan het zwembad. Maar waar je ook kijkt, je ziet zo ongeveer 20 keer dezelfde handdoek als jij hebt liggen. Dus zodra je uit het water komt heb je geen idee waar je ook alweer lag. Na twintig rondjes te hebben gelopen vind je eindelijk de goede handdoek zodat je lekker op kan drogen in de zon. Dus wat is er handiger dan een handdoek met je eigen tekst en/of foto erop? Ideaal en makkelijk terug te vinden. En natuurlijk leuk om cadeau te geven aan je beste vriendin. Omdat de foto van jullie leukste vakantie natuurlijk altijd bewaard moet blijven. 
badlaken 24,95 

Soms is het lastig om dingen uit te spreken. Bijvoorbeeld wat je voor iemand voelt. of hoe veel je eigenlijk om iemand geeft. Dit kan bijvoorbeeld je moeder zijn. Ook al hebben jullie misschien honderden ruzie's met elkaar. Jullie blijven van elkaar houden, en hoe leuk is het dan, om dit aan je moeder te laten weten door middel van een tekst in chocola. Je kan zelf kiezen wat voor tekst je maakt en deze word dan thuis bezorgd bij degene waar jij het aan wil geven(dit kan je aangeven zodra je besteld) 
chocotelegram 14,95 

 Facebook staat vol met leuke foto's, en elke keer als je de foto van dat leuke festival ziet waar je met vriendinnen bent geweest krijg je weer een lach op je gezicht. Het is leuk om de foto in een lijstje op je kamer te zetten, maar nog leuker is het om hem op een phone cover te laten drukken. Erg handig voor een vriendin die vaak haar telefoon laat vallen, zo heeft haar telefoon bescherming en een super leuke herinnering. Elke keer als ze er weer naar kijkt. 
phone cover  24,95
Ik hou van sieraden of het nu kettingen armbanden of oorbellen zijn, ik heb van alles wel een periode gehad. In de zomer vind ik het vaak te warm voor veel sieraden. Daarom wil ik altijd iets leuks en klein maar wat er wel speciaal uit ziet. Daarom hoort deze armband ook bij mijn favorieten. Aangezien het 1 armbandje is. Maar zodra je hem om hebt lijken het er veel meer. Zo zie je er leuk uit en kan je met het warme weer toch wat sieraden dragen. 
armband voor 16,95 

Cadeaus voor mannen vind ik altijd lastig, of het nu voor een vriend is of voor mijn vader. Ik vind het gewoon moeilijk. Wat geef je nu aan een man? (behalve sokken) tot ik dit tegen kwam. Een speaker voor aan je mp3. Lekker handig als je vader in de tuin een boek aan het lezen is, of een vriend een biertje pakt in het park om de hoek. Ze kunnen genieten van het lekkere weer met een muziekje op de achtergrond. of het nu opera is of hardcore, ze sluiten hun mp3 aan en kunnen lekker genieten.
mini speaker 19,95 
Bij een verjaardag hoort een taart, bij een diploma uitreiking hoort een taart en taart is gewoon heerlijk! Om een taart nog meer speciaal te maken kan je op de site wel heel leuke taarten bestellen. Zo werd ik verliefd op deze taart, vol met hartjes en in een zoete kleur. Je kan zelf een leuke foto en tekst kiezen om erop te laten drukken. Wat dacht je van, ik hou van jou! Of ik ga je missen, als bijvoorbeeld een vriendin voor lange tijd in het buitenland op stage gaat. 
taart 23,07 

Zeepjes, shampoo's en nog meer heerlijke producten voor je eigen beautysalon. Lekker ontspannen na een lange dag school of werken met deze zelfgemaakte zeepjes. Er zitten er 6 in een pakje en het is gemaakt van plantaardige producten helemaal uit Thailand. 6 geuren in een doosje voor een avondje ontspannen. 
zeep 7,95 

En ze hebben nog veel meer! ik ben vooral weg van de persoonlijke cadeau's. Er zijn honderden artikelen waar je een persoonlijke boodschap of foto op kan laten zetten. Dat vind ik erg origineel, want zo kan je je vriendin die een dipje heeft even opbeuren. Of je vriend waar je heel veel van houd op een originele manier laten weten hoe gek je op hem bent. 

Ik zou zo zeggen neem een kijkje op http://www.kadowereld.nl/ je komt de leukste dingen tegen en als je het vandaag nog besteld, word het dezelfde dag nog verzonden. 

vinden jullie een cadeau vinden soms ook zo lastig? 

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Wat een ontzettend handige site! Bedankt voor de tip hoor. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    het duurde even want ik zat op lowlands, maarr het boek is idd makkelijk te begrijpen!
    mijn engels is ook niet al te best maar dit boek las ik heel makkelijk weg. Soms had ik een aantal woorden die ik niet begreep maar die zijn makkelijk te google translaten haha en dan snap je veel een heel deel van de tekst weer!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey meid, helemaal niet erg. Vind het allang fijn dat je reageerd op mijn berichtje, ben blij dat het boek makkelijk te begripen is :-) kan ik misschien wat verder komen met mijn blog ;) maar ik zag dat Lowlands zeer gedlaagd was!hopelijk ga ik er ooit ook heen :)

      Verwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.