Doorgaan naar hoofdcontent

Movie review Magic Mike



Volgens mij heeft iedereen deze film al gezien. Elke keer als ik op facebook kijk staat er wel bij iemand "vanavond naar magic Mike" tja, welke vrouw of man houd er nou niet van om een man in een blokjes buik over het podium te zien gaan. En aangezien Channing Tatum een knappe man is, zijn er al veel girlsnight geweest waarin meiden naar de film gingen. Om vervolgens een avond te gaan stappen. Benieuwd waar de film over gaat, en wat ik er nou van vind? Lees dan snel verder.

Hier gaat de film over

De film gaat over de 29 jarige mike (Channing Tatum) die werkt als stripper. Maar zijn grote droom is om ooit meubelmaker te worden. Buiten het strippen om heeft hij nog tal andere baantjes waar hij Alex ontmoet. Hij moet Alex de kneepjes van het strippen leren. Ze raken steeds meer bevriend, Maar zou Magic Mike zijn hele leven willen blijven strippen? 



Mijn mening

Tuurlijk vind ik die mannen sexy, en wie wil er nou niet kijken naar een film waar knappe mannen het podium over gaan? Als je daarvoor naar de film gaat zit je goed. Maar als je van een film houd waar een verhaal in moet zitten dan kan je beter niet gaan. Ik heb het idee dat ze stukjes rode draad tussen het strippen door deden om nog een verhaallijn te creeren. Maar deze kwam niet echt duidelijk naar voren. Dat was erg jammer want het idee van de verhaallijn vond ik wel mooi. Een jongen van 19 die het wilde uitgaans leven ontdekt en stripper word en helemaal los gaat, en iemand die zijn carierre eigenlijk wel zat is en zijn droom achterna wil gaan. Ik moet toegeven, deze film viel mij tegen. Ik heb er zeker met plezier naar gekeken en vond het leuk om te zien. Maar of ik deze film vaker ga zien? Nee, dat denk ik niet. Super jammer, ik had hem leuker verwacht.

Zijn jullie naar Magic mike geweest?

Liefs Anouschka

Reacties

  1. Dat zei mijn zusjes ook al dat er totaal geen verhaal in zit.. Maar ja er zitten leuke jongens in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol, ik hoef er niet persé heen. Maar wel grappig dat het zo'n populaire film is! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem nog niet gezien maar ben wel benieuwd naar de mooie mannen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.