Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 2


Eens in de zoveel tijd een update, over wat mij bezig heeft gehouden door middel van foto's. Leuke momenten en mindere momenten, vast gelegd met mijn mobiel. 

Op de foto hierboven was ik nog even van de zon aan het genieten totdat mijn vriendin er was. Even lekker bijkletsen, en dan aan de slag. 


De Fashionista was weer bezorgd, soms vergeet ik nog te ontspannen. Dus als mijn tijdschrift door de bus valt ga ik er altijd even voor zitten. Kopje thee erbij en een muziekje aan. Heerlijk!


Mijn vriend en ik hebben een Pannini apparaat gekregen. Kennen jullie de mozzarella pannini´s van de Bakker Bart? Die hebben we nu een aantal keer gemaakt, erg lekker en ook makkelijk dat we het nu ook thuis kunnen maken. 


Zo af en toe kook ik, dit keer maakte ik bobotie.



Even een avondje ontspannen. Ik heb mijn knutsel spullen weer tevoorschijn gehaald en ben aan de slag gegaan. 


De aardbeien zijn er weer. 


De nieuwe klok. 


Van mijn vriend kreeg ik voor mijn verjaardag (5 maart) Deze mooie make-up spiegel. Helaas was ik zo druk, dat ik er nog geen tijd voor gehad. Vorig weekend had ik dat wel, en toen heb ik hem in mekaar gezet. 


Samen Pasen vieren. In de avond kwamen twee vrienden van ons eten. We hebben samen gekookt voor ze.  Het werd een late avond, maar het was erg gezellig! 


Eindelijk had ik mijn afstandsbediening via e-bay binnen. Ik had hem nog niet gebruikt omdat ik dacht dat er nog batterijen in moesten. Maar dat hoefde dus niet, ze zaten er al in. Dat had ik niet verwacht, aangezien alles via e-bay zo goedkoop is. 


's morgens drink ik altijd een kopje thee om even rustig wakker te worden. 


Afgelopen dagen was ik niet lekker, mijn zus had de dvd van 'Frozen" ik had de film nog niet gezien maar er al veel over gehoord. Goed moment om hem te kijken. 

Reacties

  1. Leuke foto's! Ik ken de film Frozen ook nog niet, maar vind het nummer erin wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire berichten van deze blog

Girlsnight in Antwerpen

Als jullie dit lezen ben ik al onderweg naar Antwerpen. Ik ga naar mijn beste vriendin, die daar al 9 maanden woont. Gelukkig heb ik haar tussendoor af en toe nog gesproken. Maar uren bijkletsen is het leukste zonder op de tijd te hoeven letten. Maar natuurlijk gaan we dat niet alleen doen. Want als wij samen wat leuks gaan doen, komt daar van alles bij kijken. Ben jij benieuwd wat? lees dan maar mee..

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?