Doorgaan naar hoofdcontent

Hey schat, zullen we even naar Parijs gaan?


Mijn vriend en ik gaan graag dagjes weg samen, helaas lopen de kosten dan al gauw hoog op. De treinreis + het dagje weg. Dat word vaak te duur om er nog een leuke "spontane" actie van te maken. Nu kwam ik een tijd geleden groupon.nl tegen. Op die site staan allemaal verschillende aanbiedingen. Van beauty tot accessiores, van dagjes weg tot vakanties. Ideaal dus!


Voordat je begint maak je een profiel aan, daarbij geef je aan waar je woont zodat je altijd op de hoogte bent van welke aanbiedingen er in jou omgeving zijn. Je kan er ook voor kiezen dat je via de e-mail op de hoogte word gehouden van de acties die er op dat moment zijn. Zelf vind ik dat niet fijn omdat ik al redelijk wat mailtjes krijg per dag. Maar een vriendin van mij maakt er veel gebruik van. Zo heeft ze al een beautydag gedaan en is ze met een vriendin naar de sauna geweest.

Natuurlijk kon ik het niet laten om rond te neuzen op de site. Je komt de leukste dingen tegen. Zo wil ik al tijden gitaar leren spelen en zag ik op de site een curcus gitaarles staan. Best handig, want zo kan ik misschien eindelijk eens beginnen. Net als de sauna-aanbiedingen, die zijn vaak redelijk prijzig waardoor ik het persoonlijk vaak oversla. Maar door de korting die je bij groupon krijgt kan je al voor 14 euro naar de sauna. Lekker even bijkomen na een drukke werkweek en niet te veel hoeven betalen.


Ik zou zeker een kijkje nemen als ik jullie was, want ze hebben voor elk wat wils, niet alleen voor jezelf maar ook leuk om kado te geven. Bijvoorbeeld een foto op canvas van jou en je vriend voor kerst. Of een leuk fotoboek. Ik ben in ieder geval helemaal verkocht. Enige nadeel is, ik kan echt niet kiezen tussen de deals. Ik  was al lang aan het nadenken voor een kado voor mijn vriend. Maar nu heb ik gewoon teveel ideeën. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen, en anders laat ik hem met een smoesje gewoon even een kijkje nemen op de site.


Liefs Anouschka 


Reacties

  1. Wow super leuk zo'n uitstapje!
    Ik had me een tijd geleden opgegeven maar ik kreeg alleen maar aanbiedingen van Sushi... haha :)
    Leuk geschreven!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmpf, dat zie ik wel zitten, eventjes naar Parijs, haha. Staan inderdaad vaak goeie aanbiedingen op. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.