Doorgaan naar hoofdcontent

Kletspraatje 1


Een kletspraatje, dat is lang geleden! Normaal klets ik bij iedereen de oren van de kop en zijn ze blij als ik een dagje weg ben. Even wat rust aan het hoofd. Ja, that's me! Maar ik kan er gewoon niks aan doen. Ik heb altijd wel wat te vertellen. Misschien is het niet altijd interessant (zou kunnen toch?) Maar sommige dingen 'moet' ik gewoon vertellen. Ik kan er niks aan doen. Zo ben ik!
Bloggen

Jullie hebben het goed gezien. Ik blog weer om de dag. Wat ben ik daar blij mee! Ik heb het zo gemist. Nu kan ik wel duizenden excuses verzinnen waarom ik niet zo vaak een post online heb gezet. Maar dat ga ik niet doen. Ik kan wel de rede vertellen (dus eigenlijk alsnog een soort van excuses) Mijn mobiel besloot kapot te gaan, tegelijk met mijn laptop. Vlak nadat ik mijn spiegelreflexcamera had gekocht. Aangezien ik best wel geloof in karma vraag ik mij af wat ik misdaan heb. Iemand enig idee? Ik in ieder geval niet. Nadat mijn laptop was gemaakt kon ik gelukkig weer aan de slag met mijn blog. Super fijn natuurlijk.
Camera

Zoals jullie hier al konden lezen heb ik een nieuwe camera. Het is nog even uitvogelen hoe het werkt. Zo had ik laatst allemaal outfit foto's geschoten. Op het scherm van de camera zagen ze er mooi uit. Totdat ik ze op de laptop zetten. De helft onscherp, overbelicht of gewoon zwaar mislukt. Dat ging dus niet zo goed. Gelukkg heb ik nu een statief dus ik hoop dat het nog gaat verbeteren. Misschien is het een idee om een afstandbediening aan te schaffen.


Huisje

Nee, we hebben geen huisje. Niet al te enthousiast worden van de koptekst. Maar mijn vriend hebben besloten samen een huisje te gaan zoeken . We hebben al een aantal mooie huizen voorbij zien komen. Nu is het rekenen en nog eens rekenen. Welke kosten komen erbij kijken en waar willen we wonen? Allemaal grote beslissingen. Maar we gaan er voor! En hopelijk wonen binnen nu en een half jaar in een mooi huis of appartement. Spannend!


Waar zijn jullie zoal mee bezig op het moment? 

Bron foto's : 124

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.