Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 1


Daar sta je dan, te bibberen in de kou. Maar gelukkig is daar....de kiosk! Voor een lekker bakje thee. Oke, dit klinkt misschien als een reclame. Maar het is toch heerlijk, dat als het koud is je een lekkere beker thee kan halen en dat voor iets meer dan een euro. 



Zie hier mijn perfecte hoesje "al la miskoop" Deze heb ik goedkoop gekocht via internet. Ik was er helemaal blij mee. Tot ik hem om mijn mobiel deed. Blijkt het plaatje gewoon een grote sticker te zijn over een doorzichtig hoesje. Dat hoeft niet erg te zijn. Maar deze was zo lelijk afgewerkt. De randjes waren helemaal gerafeld en het zat niet netjes vast. Dus ik zit er nu over na te denken om hem op te gaan leuke,  ik weet alleen nog niet hoe. Iemand ideeën? 


Met ei, maak je mij niet blij. Maar zo af en toe heb ik van de momenten en dan vind ik het heerlijk! Geen idee waarom, zo ook op deze dag. Een lekker eitje op brood, nomnom. 


Ik ben weer vol op bezig met postcrossing. Deze twee kaartjes gingen naar Finland en Belarus. De kaart met Bambi is al aangekomen, die van de egel helaas nog steeds niet. Ik hoop dat die nog aankomt. 


Op deze sokken word je toch verliefd? Toen ik ze zag hangen moest ik ze gewoon meenemen. Ik kon het niet helpen! Het moest gewoon. Goed excuus toch? 


Voor de mensen die aan postcrossing doen, komen jullie ook altijd ruimte te kort? Ik schrijf van te voren een heel verhaal en dan ben ik ervan overtuigd dat het past. Maar als ik het dan ga overschrijven kom ik altijd weer plek te kort en moet ik mijn weer verhaal inkorten. 


In December vierde ik nieuwjaar met een paar vrienden. Het was niet zomaar een feest, maar een gemaskerd bal. Echt super leuk! Iedereen had zijn best gedaan om een mooi masker te vinden. Dit was echt een top avond! 


Ik kocht vorige maand de Canon 600D. Eindelijk na heel lang sparen is die van mij.


Ik had een statief uit gekozen die ik  wilde kopen bij de mediamarkt. Helaas toen ik daar aankwam was die helemaal uitverkocht. Aangezien ik dat bepaalde statief in mijn hoofd had wilde ik eigenlijk geen andere. Totdat ik een stevigere vond. Na een praatje met de winkelier kreeg ik het statief mee voor hetzelfde bedrag als het statief wat ik eerst had gezien. Scheelde mij weer geld. 


Ook verstuurde ik weer wat kaartjes. De kleurrijke kaart aan de linkerkant is al aangekomen. De kaart met de appel helaas nog niet. Het is nog even afwachten of die aankomt. Ik heb de laatste tijd met kaartjes richting China dat ze niet aankomen. Super zonde. 


Oefenen met filmen, alle instellingen uitproberen, scherpstellen en meer. Het is een hele klus om het onder de knie te krijgen. Maar uiteindelijk heb je ook wat (of niet) Het is in ieder geval. Oefenen, oefenen en nog meer oefenen. 


Ik gebruik altijd fotopapier voor de achtergrond, maar deze waren teveel beschadigd. Ik moet namelijk nodig weer nieuwe hebben. Alleen daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Ik heb het opgelost door een trui te pakken en die als achtergrond te gebruiken. Super handig! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.