Doorgaan naar hoofdcontent

Statement kettingen stash


Soms heb je dagen waarin je niet zo goed weet wat je aan moet. Niks wil zitten, zelfs je perfecte outfit die je normaal red van elke druilerige dag kan er niet mee door. Daar heb je een makkelijke oplossing voor. Namelijk statement kettingen. Het begon met een simpele. Maar inmiddels heb ik mijn collectie alweer wat uitgebreid. 

Ik vind ze super handig, want zelfs een comfi trui kan je meer classy maken door er een statement ketting bij te dragen. Deze statement kettingen hebben mij al vaak geholpen op een dag dat ik het echt niet meer wist.


Deze statement ketting draag ik als ik in een vrolijke bui ben. Hij is namelijk echt fel gekleurd. Nog feller dan op de foto. Maar dat kon ik helaas niet overbrengen.

De ketting is helaas niet te koop. Ik had deze gekregen via een samenwerking een jaar geleden, maar de website bestaat helaas niet meer. Erg jammer, want het was een erg leuke site. Gelukkig heb ik deze ketting nog wel kunnen scoren. 



Ik liep de bijou brigitte in en zag deze ketting hangen. Er hing een kaartje aan van 20,00 euro aan. Erg prijzig voor mijn gevoel, Aangezien mijn meeste sieraden niet duurder zijn dan 5,00. Ik maakte met mijn mobiel nog een foto, mocht ik mij nog bedenken. Ik ging naar huis met het idee dat de ketting te duur was. Tot de volgende dag.

Ik kreeg de ketting maar niet uit mijn hoofd. Hij was zo mooi, zo perfect. Dus snel naar de dichtstbijzijnde stad voor de ketting. Maar hij hing er niet meer! Gelukkig had ik nog de foto op mijn mobiel staan en vond de winkel medewerker hem tussen de spullen die net nieuw binnen waren gekomen. En zo liep ik met een hele mooie ketting de duur uit. 



Tijdens mijn bezoekje aan de Primark in Eindhoven (wat trouwens verschrikkelijk was) Kwam ik deze ketting tegen bij de afdeling met de "grunge" kleding. Ik was gelijk verkocht! En dat voor maar een paar euro. Die ging natuurlijk gelijk mijn winkelmandje in. De ketting staat perfect bij een nette blouse. Door de vormen maakt het, het geheel toch wat stoerder. Ideaal! Ja, dit was zeker een goede aankoop.

Heb jij ook een statement ketting, en welke daarvan is jou favoriet? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.