Doorgaan naar hoofdcontent

Waarom mannen verslaafd zijn aan hun xbox


Je kent het wel. Mannen & gamen. Wat een verslaving. Kijk dat wij nou de hele dag bezig zijn met jongens, make-up en meer dat is nog te begrijpen. Maar gamen? Hoe houden zij het toch vol? onbegrijpelijk toch, of  niet?
Ik zou mijzelf niet de hele dag kunnen vermaken met de Xbox. Maar sinds mijn vriend een Xbox heeft ben ik toch verder gaan zoeken. Zo kwam mijn vriend laatst met het spel "The Sims" thuis. Ik denk dat het spel geen verdere uitleg nodig heeft. De meeste van ons kennen het wel. Je maakt een Sims-poppetje aan die door middel van werken en vriendschappen een carrière maakt en het moet redden in het echte leven van "The Sims".

Vroeger ( zo ongeveer de middelbare schooltijd) had ik dit spel op mijn pc. Ik had een spelletjes pc en die werd er reuze langzaam van, maar dat maakte mij niet uit. Zolang ik maar "The Sims" kon spelen. Uren spendeerde ik aan carrières maken, liefdes relaties en huizen bouwen. Naar mate  ik ouder werd verdween het spel naar de achtergrond. Maar nu heb ik het spel dus weer. Ik kan mij er niet meer uren mee vermaken. Maar zo af en toe vind ik het heerlijk om in die wereld te verdwijnen. 



Dan is er nog iets namelijk; Netflix. Een super fijn programma waar je series mee kan kijken. Zoals gossip Girl, New Girl en verschillende films. Ik vind het een ideaal programma! Nu kan ik eindelijk Gossip Girl afkijken. Elke keer als ik het via internet keer liep de aflevering vast of wou die niet laden. Op een gegeven moment had ik er zo een genoeg van. Dat ik maar besloot te stoppen met kijken. Maar nu kan ik mij oude vertrouwde Gossip girl afkijken op een Lazy Sunday. Heerlijk! 

Netflix kost trouwens maar 8 euro per maand. Erg goedkoop vind ik zelf aangezien er geen lemiet aan zit van wat je kan kijken. Dus een girlsnight en de hele nacht series kijken kan gewoon! Mocht je het toch iets te prijzig vinden kan je het altijd nog splitsen met een vriendin. Je kan twee accounts aanmaken en het is ook te kijken via tablet of smartphone. Super handig als de trein weer eens vertraging heeft. 


Nog een leuke game. Het lijkt een beetje op Mario. Bij deze game is Minnie Mouse ontvoerd en aan Mickey de taak om haar te redden. Een leuk spel waarbij je zoveel mogelijk punten moet halen en verschillende "monsters" moet verslaan. Zo is er een level waarbij speelgoed tot leven komt en het de bedoeling is dat je die uitschakeld. Makkelijker gezegd dan gedaan, er vliegen bijvoorbeeld vliegtuigjes door de lucht waarop je moet springen om ze uit te schakelen. 

Een leuk spel waarbij je al te veel hoeft na te denken. ideaal na een lange school/werkdag. En ook al is het Mickey Mouse waar we misschien te oud voor zijn. Het blijft toch leuk, en stiekem is niemand te oud voor "Disney"

Zo is het toch wat minder zwaar als je een vriendje hebt die houd van gamen. Dus Claim die xbox en zet er de spellen op die jij leuk vind, en kijk de hele dag je favorieten films en series in bed. Kopje thee erbij en een grote bak chips. Dat noem ik nou, Genieten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.