Doorgaan naar hoofdcontent

I'm back :)

Eindelijk kan ik weer bloggen. Oké, ik was maar iets meer dan een week weg. Maar heb het wel gemist! Laatst kwamen ze bij ons de vloer isloleren en mijn moeder zei nog ; Kijken jullie uit met de bedrading? dus die werknemers tegen mijn moeder ; Ja hoor mevrouw, daar zullen we op letten. En toen.... poef geen Internet meer. Dus ik baalde als een stekker, aangezien ik een planning voor de herfstvakantie had gemaakt voor mijn school en stageopdrachten. Voor mijn school heb ik toch echt Internet nodig. en of dat nog niet genoeg was lag de t.v en telefoonverbinding er ook uit.  Ik heb aan de ene kant van de vrije tijd genoten want ben naar de Primark geweest! Maar nu zit ik dus een beetje in de stress want ik moet nog heel veel doen. Maar ik wilde eerst bloggen(L)

Zoals ik in een eerdere post al had laten zien maak ik weleens schilderijtjes. Ik heb laatst een Mickey Mouse geschilderd voor de pasgeboren dochter van mijn kapper. Ik had gehoord dat ze bezig was met een Mickey Mouse kamer en ben toen gelijk aan de slag gegaan. Ik heb hem inmiddels ook al gegeven en ze was er super blij mee.
Hier ben ik nog bezig met de lijntje verduidelijken :)

Het einderesultaat. Is die niet schattig?

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.