Doorgaan naar hoofdcontent

Love the way you lei....

Ik heb nieuwe schoenen! Ik ben er zo blij mee. Ik was al een tijd niet meer op zoek naar enkellaarsjes. Maar toen ik deze tegen kwam moest ik ze gewoon halen. Ik had nog een volle spaarkaart liggen en die heb ik gebruikt. Scheelde weer 15 euro en......ze lopen heerlijk!
Voor buiten! De tas ben ik vergeten te fotograferen
                                               Voor binnen. I love mijn LA Ink t-shirt (L)
En mijn nieuwe enkellaarsje ^^

Reacties

  1. hele leuke laarsjes!
    huh hema fiets te klein?
    hoelang ben je dan:P
    ik neem denk ik toch de effen zwarte raak ik niet op uitgekeken en met bruin zadel en handvaten is het toch iets anders dan anders

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.