Doorgaan naar hoofdcontent

Visje, visje in het water! Visje, Visje in de kom...

Ik wilde weer wat anders op mijn nagels. Maar ik had helemaal geen inspiratie. Totdat Finding Nemo voorbij kwam op tv. Ik wilde het visje nog mooier maken, en mijn anderen hand eigenlijk ook nog lakken. Dit heb ik niet gedaan omdat ik erachter kwam dat ik vandaag (zondag) moet werken bij het concert van Guns 'n roses. En bij Gelredome mag je geen nagellak op tijdens het werk. Dus helaas heb ik het niet helemaal af kunnen maken. Ik wilde de vis nog witte strepen geven en alles nog een beetje uitbreiden. Ik plaats wel wat foto's, zodat jullie een idee hebben van hoe en wat. De nagellak is er al een beetje af, maar dat is tijden het werken gebeurd ( mijn andere werk) Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)
De foto is niet super duidelijk. Maar dit had Nemo moeten worden.
Volgende keer doe ik er nog witte streepjes op.

zeewier,Krab,kwalding,kikkervisje(mislukt),Visje

tadaaaa

Hier een foto van mijn nieuwe horloge. Het is eindelijk gelukt
om een mooie foto te maken ^^

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.