Doorgaan naar hoofdcontent

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!
Wat is mijn idee? 

Ik vind het leuk om nieuwe blogs te lezen en vaak volg ik al gauw een blog als ik hem leuk vind. Maar hoe vind je nou leuke blog? natuurlijk door door te klikken en te gaan zoeken natuurlijk. Want wat is er nou leuker dan lieve volgers en bezoekers op je blog te hebben. Ik word daar in iedere geval helemaal vrolijk van!  Als jullie in de comments even jullie verjaardag achter laten met jullie blog url erbij dan zet ik jullie blog op je verjaardag extra in het zonnetje! Door iets over je blog te vertellen wat foto's toe te voegen en misschien wel wat vragen te stellen. Dus willen jullie een beetje extra aandacht voor jullie blog omdat je het leuk vind, of net begonnen bent? laat een reactie achter, want ik vertel graag iets over jullie blog!

XxX AnouschAttack

foto komt van girlscene

Reacties

  1. Nog gefeliciteerd!

    Ik ben pas op 30 december jarig..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Ik ben pas 8 september jarig dus dat duurt nog even haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd meid ! helaas ben ik pas 3 juni jarig dan wordt ik 15.
    Mijn blog heet this is all me: lifeoflonneke.blogspot.com
    Ik schrijf voornamelijk over beauty, ik ben dan ook wel een beautyblogger. Meer info over mij persoonlijk vind je op mijn blog .
    Ik houd van artikelen schrijven en er komt om de dag of elke dag wel een artikel online. ik schrijf graag reviews en maak ook erg graaf foto's voor mijn artikellen. ik begon in juli 2011. en heb nu gemiddeld 700 bezoekers per dag.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd nog! ^_^
    Heb je een leuke verjaardag gehad?

    Leuke actie trouwens :D al ben ik pas in juli jarig..
    mijn blog: http://dinjadonut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.