Doorgaan naar hoofdcontent

Nail-art inspiratie voor de heerlijke lente!

Ik had vandaag een NOOTD willen plaatsen. Maar aangezien mijn laptop stuk is, moet ik mijn foto's nu op de pc zetten. Dus ik was vanavond druk geweest met mijn nagels en de nodige installatie programma's op mijn pc zetten. Pakt mijn pc mijn camera niet. Ik ben het blijven proberen maar ik heb het uiteindelijk toch opgegeven. Terwijl ik zo een leuke NOOTD in de planning had staan. Morgen probeer ik het nog eens! Daarom even een leuke inspiratie post zodat jullie toch kunnen wegdromen bij leuke/mooie nail-art creaties.

Die groene kleur is echt zo mooi!

Een leuke nail-art voor een vrije dag! Jammie, ijsjes!




Super lief en schattig! Deze nail art wil ik sowieso een keertje maken

"hij mag mij een bloempje noemen, als hij dat leuk vind!"

Mooi zomerse kleuren!

Leuk voor Pasen?

Hopelijk kan ik gauw weer foto's op mijn blog zetten zodat ik weer OOTD kan plaatsen en aankopen kan showen. Ik laat het jullie weten!

XxX AnouschAttack

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!