Doorgaan naar hoofdcontent

Foto Diary Parijs 1


Ik ben in het zonnige Parijs geweest, en ik heb zoveel gezien! Daarom een foto diary, om een kijkje in Parijs te geven. Vanaf mijn kant. 



Ik ging samen met mijn ouders en mijn vriend op vakantie. Mijn zus had niet zo zin om mee te gaan dus die is thuis gebleven. Hier poseren mijn moeder, mijn vriend en ik voor de foto. Best leuk toch?


We gingen met de trein omdat dat een stuk goedkoper was. En ik moet toegevn. Dat is best te doen. Ook al moet ik toegeven dat ik snel verveeld ben en dat was dus nu ook zo. Maar ik denk dat ik dan beter in de trein kan zitten dan het vliegtuig. Lekker schaapjes kijken. 


De gebouwen in Parijs zijn zo mooi! Al die details, een stuk mooier dan de woningen van nu. Dit gebouw kwamen we tegen toen we onderweg waren naar de Eiffeltoren, ik moest er gewoon even een foto van maken.


Een van de dingen die op mijn lijst stond om te doen in Parijs was "Macrons eten in Parijs"


En natuurlijk hebben we de Eiffeltoren gezien. Ik was er ooit al eens geweest toen ik een jaar of 8 was, maar toen had was ik helaas niet de Eiffeltoren in geweest. Dit keer dus wel! En niet met de lift, maar met de trap! Wat een geweldige ervaring! 


Dit is het uitzicht vanaf de Eiffeltoren. Gelukkig was het mooi weer, dus je kon mijlenver kijken! Is het niet prachtig? 


In het museum over de Eiffeltoren hadden ze schoenen met Eiffeltoren-hakken. Zou jij ze kopen? Ik vind ze nog best leuk.


Mijn lieve vriend en ik, helemaal bovenin de Eiffeltoren. 


Deze tekst stond in 1 van de metro's en ik moet zeggen, de tekst inspireert mij echt.


Mijn nichtje heet manon. Dus toen ik deze winkel zag, moest ik er gewoon even een foto van maken! 

In mijn volgende foto diary van Parijs krijgen jullie de rest van de foto's te zien. 

Maken jullie vaak foto's op vakantie? 

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Leuke foto's allemaal, ben al zo vaak in Parijs geweest, maar kan er nog steeds geen genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor je reactie!
    En mooie foto's zeg, i like them!
    Lijkt het je leuk om elkaar te volgen? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blergh, naar zeep? Dat is echt niet fijn op je lippen!
    Is goed, ik ga je nu ook volgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Pretteeeh! :)
    Elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je in Parijs bent geweest! Mooie foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire berichten van deze blog

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

Girlsnight in Antwerpen

Als jullie dit lezen ben ik al onderweg naar Antwerpen. Ik ga naar mijn beste vriendin, die daar al 9 maanden woont. Gelukkig heb ik haar tussendoor af en toe nog gesproken. Maar uren bijkletsen is het leukste zonder op de tijd te hoeven letten. Maar natuurlijk gaan we dat niet alleen doen. Want als wij samen wat leuks gaan doen, komt daar van alles bij kijken. Ben jij benieuwd wat? lees dan maar mee..