Movie review Ted

Ted Is een beer. En niet zomaar een beer, het is de knuffelbeer van de 30 jarige John. Maar deze beer is niet echt gemanierd, en alles behalve schattig. Hij gaat erop uit versierd meisjes. Rookt waterpijp en nog veel meer. Ik ben inmiddels naar de film geweest. Zijn jullie benieuwd wat ik er van vind. lees dan snel verder.

Hier gaat de flm over
Als John voor zijn verjaardag een teddybeer krijgt. wenst hij de beer tot leven. Ze beloven voor altijd beste vrienden en "dondermaatjes" te blijven. Deze belofte word niet gebroken en zelfs als John een volwassen man is, woon de beer nog bij hem, Zelfs als hij gaat samen wonen met Lori. Zo roken ze wiet genieten ze van elke dag dat ze samen zijn. Maar dit veranderd als zijn vriendin Lori het tijd vind dat John volwassen gaat worden.

In eerste instantie denk je aan een flauwe mannenfilm. Maar niks is minder waar. De film bevat veel humor en romantiek en ondanks dat de beer erg grof is en je absoluut je kinderen niet moet mee nemen naar de film, blijkt de beer uiteindelijk een stuk anders te zijn dan je denkt. En er onstaat liefde en vriendschap. Ik vind de film echt leuk. Er waren zelf stukken bij dat je toch even een traan weg pinkt. Dus als je vriend je mee wil slepen, zeg dan gerust ja. Want tussen al het geblow, roken en feesten tot je er bij neer valt. Zit een echt verhaal, een rode draad. Geen slappe voorspelbare film. Maar een hilarische, romantische comedie.

cijfer
9

hebben jullie de film al gezien?

Liefs Anouschka

1. Ik ben naar de voorpremiere geweest. Vond 'm wel leuk, maar zeker geen 9 waard! Vond 'm op een gegeven moment zelfs te lang duren. Pas tegen het eind werd 'ie wel weer leuk. Maar ernstig voorspelbaar. Voor mij een magere 6,5.

2. Die wil ik nog zien! Lijkt me zo'n leuke film ^^

3. Ik zag gisteren een making of en vond het erg leuk :D

4. Alleen de voorstukjes op de tv vind ik al geweldig, heb de film alleen helaas nog niet gezien. Ik ben wel ook zeker van plan om binnenkort naar de bioscoop te gaan voor deze film!