Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog Parijs


Ja, je kan goed shoppen in Parijs! Ik ben verkocht! en wat heb ik veel ingeslagen. Teminste voor mijn doen. Meestal probeer in het nog in beperken te houden. Ik ben bij de H&m, sephoara, Jennyfer en Pimkie geweest en nog vele andere winkels. Toen ik ook in Parijs was kreeg ik helemaal zin om leuke looks te maken. Want al die mensen in Parijs lopen er zo stylisch bij. Zag ik ergens iemand lopen met een leuke outfit, kwam er iemand anders om de hoek lopen met een nog leukere outfit. Geweldig gewoon!

Ik durfde geen foto's te maken van ze, want niet alle fransen kunnen Engels en ik kan geen woord Frans. En dat zou nogal Akward worden. Een paar outfits heb ik proberen te onthouden. En de volgende keer, dan neem ik gewoon een tekenblok mee. Om al die mooie outfits vast te leggen!

Benieuwd wat ik heb gekocht? Bekijk hieronder mijn shoplog.


Wat vinden jullie de leukste aankoop?

Liefs Anouschka

Reacties

  1. wat een superleuke shoplog!!
    xoxo Karin
    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com
    doe je al mee aan mijn give away? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik vind de sneaker wedges superhip. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schoenen zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de stof van het rokje heet tule. die wedgesneakers zijn echt supergaaf!! Daar ben ik jaloers op :O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hemdje && het rode rokje zijn awesomeeee <33
    Trouwens, ik zou wel foto's willen zien van hoe jij eruit zag als scenekid :o

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire berichten van deze blog

Girlsnight in Antwerpen

Als jullie dit lezen ben ik al onderweg naar Antwerpen. Ik ga naar mijn beste vriendin, die daar al 9 maanden woont. Gelukkig heb ik haar tussendoor af en toe nog gesproken. Maar uren bijkletsen is het leukste zonder op de tijd te hoeven letten. Maar natuurlijk gaan we dat niet alleen doen. Want als wij samen wat leuks gaan doen, komt daar van alles bij kijken. Ben jij benieuwd wat? lees dan maar mee..

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?