Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog Parijs


Ja, je kan goed shoppen in Parijs! Ik ben verkocht! en wat heb ik veel ingeslagen. Teminste voor mijn doen. Meestal probeer in het nog in beperken te houden. Ik ben bij de H&m, sephoara, Jennyfer en Pimkie geweest en nog vele andere winkels. Toen ik ook in Parijs was kreeg ik helemaal zin om leuke looks te maken. Want al die mensen in Parijs lopen er zo stylisch bij. Zag ik ergens iemand lopen met een leuke outfit, kwam er iemand anders om de hoek lopen met een nog leukere outfit. Geweldig gewoon!

Ik durfde geen foto's te maken van ze, want niet alle fransen kunnen Engels en ik kan geen woord Frans. En dat zou nogal Akward worden. Een paar outfits heb ik proberen te onthouden. En de volgende keer, dan neem ik gewoon een tekenblok mee. Om al die mooie outfits vast te leggen!

Benieuwd wat ik heb gekocht? Bekijk hieronder mijn shoplog.


Wat vinden jullie de leukste aankoop?

Liefs Anouschka

Reacties

  1. wat een superleuke shoplog!!
    xoxo Karin
    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com
    doe je al mee aan mijn give away? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik vind de sneaker wedges superhip. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de stof van het rokje heet tule. die wedgesneakers zijn echt supergaaf!! Daar ben ik jaloers op :O

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hemdje && het rode rokje zijn awesomeeee <33
    Trouwens, ik zou wel foto's willen zien van hoe jij eruit zag als scenekid :o

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!