Doorgaan naar hoofdcontent

Hey Yasmin! bij Penpal Junkie

Ik heb iets leuks gevonden voor de echte postcrossing en Penpal lief hebbers. Ik hield het al een tijd in de gaten, maar eindelijk is het dan zover! De nieuwe lijn "Hey Yasmin" is te verkrijgen in de webshop van Penpal junkie . Een ideale lijn als je van alle lieve poppetje op Penpal junkie houd. Want nu hebben ze niet alleen de leuke cutties op de site maar ook een hele nieuwe lijn. Benieuwd naar de producten? Lees dan snel verder.


De lijn is gemaakt in samenwerking met Mikka art. En er bestaat uit allemaal leuke dingen. zoals briefpapier, notitieblokjes, stickers en ansichtkaarten. Ideaal voor een liefhebber zoals jij en ik! Ik heb rondgekeken op de site en ik ben verkocht, wat een leuke producten en wat een keus!

De leuke ansichtkaarten 

Wat ik leuk vind aan de ansichtkaarten zijn de teksten die erop staan. Ideaal om iemand op te beuren of op te vrolijken. Zo heb je kaarten zoals de tekst hierboven maar ook "Owl you need is love" met een lief plaatje van een uil. En ondanks dat ik niks met uilen heb vind ik deze wel schattig. Zelfs aan de achterkant is veel aandacht besteed en past er helemaal bij. De kaarten zijn maar €1,50 per stuk. En er is genoeg keus, er zijn maar liefs 15 soorten. Dus ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.


Als je een brief stuurt naar een Pen-pal maatje of gewoon een pen vriend(in) is het leuk als die vrolijk op de deurmat verschijnt. Dan zit je bij deze Hey Yasmin! goed! Er is een lijn met briefpapier en enveloppen. Zodat elke brief die je schrijft, net iets extra's heeft. Deze zijn in verschillende soorten te krijgen er zijn verschillende pakketjes zo is er een  pakket dat  €7,99 kost. Daarin zitten 20 blaadjes briefpapier en 10 enveloppen. Zo weet je zeker dat je genoeg papier hebt om al je verhalen kwijt te kunnen. 


Om het helemaal af te maken zijn er ook sluit stickers te krijgen. Deze kan je op je envelop plakken om hem te sluiten, al zijn de stickers ook erg leuk om je ansichtkaart nog extra op te vrolijken. Ik vind het zelf altijd leuk om ansichtkaarten nog extra op te vrolijken en dat gaat met deze stickers helemaal goed komen. Op het velletje zitten 10 stickers voor €1,49


Heb je nog veel saaie enveloppen liggen zoals ik? Die maar niet de deur uit gaan,  Dan is dit misschien de oplossing. Met deze adresstickers vrolijk je je envelop op en geeft je er een  leuke draai aan. Elke saaie envelop ziet er leuker uit met deze adresstickers. Voor 12 stickers betaal je €2,49.


Lijstjes maken is handig! zo heb je rust in je hoofd en kan je rustig plannen wat je die dag gaat doen. Toen ik deze notitieblokjes zag werd ik gelijk vrolijk. De leuke poppetjes die erop staan en de knal kleuren maken het notitieblok helemaal af. De notitieblokjes zijn te koop voor €3,99.

Aangezien ik helemaal enthousiast ben over de site ben ik blij dat ik een leuke kortingscode kan delen met jullie. 

Met de kortingscode Anouschattack krijgen jullie 10% korting in de maand September en niet alleen bij de lijn van "Hey Yasmin" maar in het hele assortiment. Neem dus gauw een kijkje op de site, en misschien vind jij het perfecte cadeau voor je beste vriendin die binnenkort jarig is. 

Liefs Anouschka 

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.