Doorgaan naar hoofdcontent

My life at te moment..


Eens in de zoveel tijd. Geef ik jullie een kijkje in mijn leven wat zich buiten het bloggen afspeelt. Benieuwd naar wat ik de afgelopen tijd heb gedaan? Lees dan snel verder. 


Mijn vriend en ik hadden zin om een appeltaart te bakken. Maar niet eentje die simpel was. Nou dat hebben we geweten! We zijn er 3 uur mee bezig geweest, maar het resultaat was heerlijk! 


Moos heeft altijd energie teveel! super leuk, en hier was ik ook flink met hem aan het dollen. Wat is echt toch een schat!


Ik ben bang voor uilen, en niet een klein beetje maar echt heel erg! in de dierentuin sla ik ze over, en zodra ik er 1 zie draai ik mijn hoofd weg. Maar dit uiltje? Tja, dat is een van de uilen die ik niet eng vind. Dus deze heb ik verwerkt in een leuke armband.


Je kan bij onze supermarkt knuffels sparen. Dus deze ging mee met de boodschappen. Lief toch?


En een vriendje voor de koe! Anders is die zo eenzaam.
.

nieuwe kaarten ingeslagen voor postcrossing, 
er staan echt lieve dieren in. En dat voor maar 2 euro.


Leuk printje voor een druilerige dag. Word ik toch nog een beetje vrolijk!


Ik had te veel inspiratie, dus ben gelijk achter mijn computer gaan zitten om aan de slag te gaan met mijn blog.


Ik ben allergie's voor paprika. Dus veel soep mag ik niet hebben, tot Unox kwam met deze tomatensoep! Eindelijk een overheerlijk bakje soep die ik mag hebben.


Een lekker bakje thee om de ochtend te beginnen.


broodje bapoa nomnom!


Ik had allemaal kaartjes gekocht in Parijs die ik kon gebruiken voor  postcrossing.
Deze is inmiddels al verzonden naar iemand in Oekraïne.


So you think kijken! 


Schilderij wat ik heb gemaakt voor de baby kamer van Zoontje van een vriend van mijn zus. 
Volgen jullie het nog? Maar hij was er blij mee! 


Spullen inpakken voor de reis naar Parijs. Op de heenweg had ik amper wat mee. Dus mijn koffer was vrij licht. Zo kon ik mooi kleding inslaan in Parijs zodat ik de ruimte kon vullen die nog over was

Wat hebben jullie afgelopen weken allemaal gedaan?

Liefs Anouschka 

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.