Doorgaan naar hoofdcontent

What to wear..christmas outfit



Ik hou ervan om outfits samen te stellen, meestal gaat het bij how to wear om een bepaald kleding stuk. Waarbij ik tips geeft hoe je die kan combineren en dragen. Maar waarom zou ik dat ook niet doen met speciale gelegenheden. Zoals bijvoorbeeld de kerst die eraan komt? Dus hierbij een aantal leuke kerstlooks met tips waardoor jij misschien af bent van je 'what to wear met kerst' dilemma. lezen jullie mee...

Jurk

Met kerst is het leuk om er super chic uit te zien, tenminste dat vind ik persoonlijk erg leuk. Wat dacht je van een gala jurk? Of een andere mooie jurk. Met kerst kan je je lekker laten gaan. Van gala jurken tot een mooie black dress. Waar jij je goed in voelt. Met een paar extra's maak jij je kerst outfit helemaal af.

Schoenen

Heb je ook van die hakken in de kast staan, die eigelijk nooit het daglicht zien? Tenzij je je kast op ruimt? Ik in ieder geval wel. Ik heb super mooie zwarte hakken met allemaal steentjes. Maar nooit trek ik ze aan. Eigenlijk zijn ze ook niet gemaakt om op te lopen, perfect voor het kerstdiner met de familie. Zo blijven mijn voeten bespaard maar kan ik toch die mooie hakken showen die ik al jaren in de kast heb staan.

Sieraden

van opvallende sieraden tot kleine sieraden is mogelijk! Het is kerst en dan mag je extra veel blingen. Hoe opvallender hoe leuker. Je kan denken aan een setje mooie oorbellen met een opvallende ketting die je jurk helemaal afmaken. Maar ben je niet zo van de sieraden? Ga dan voor subtiele ooknopjes, zo gaat alle aandacht naar de outfit die je die avond draagt. Vind je het leuk om zo af en toe sieraden te dragen? leef je dan uit, aan de reacties merk je vanzelf wat ze ervan vinden.



Haar

Wat doe je met je haar? Je kan hier ook alle kanten mee op. Vast of los een vlecht of staart. In veel winkels hebben ze leuke accessoires voor in je haar. Zoals haar klemmen en leuke kralen die je in je haar kan bevestigen, daar ben ik bijvoorbeeld helemaal weg van. Op youtube heb je tal van leuke kapsels die je kan dragen. Wat  wel een tip is, oefen het kapsel aantal keer voordat het kerst is, het zou zonde zijn als je je op een kapsel verheugt en dat het dan uiteindelijk keer op keer mislukt, dan kan ik best een baalavond hebben. 


Simpel

Dat kan ook, less is more! Dat zeggen ze niets voor niets. Hou je niet van alles poespas maar wil je er toch leuk uitzien? Dan is een tuniek misschien leuk. een lang t-shirt waar je een een broek of tregging onder draagt. Het zit lekker comfy maar je ziet er toch wat feestelijker uit. Ga in plaats voor pumps voor leuke laarsjes en maak een mooie vlecht in je haar. Want wie zegt dat je met kerst verplicht bent om een jurk te dragen? 





Hebben jullie nog leuke tips?

Liefs anouschka 


Reacties

  1. Ik vind die eerste jurk echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, super leuke post, nu krijg ik alleen maar meer zin om mijn outfit te dragen!
    Morgen is mijn schoolgala. EXCITED :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel!
    Dat zwarte jurkje rechtsonder is echt prachtig <3

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.