Movie review

Tumblr_m216jaqsqi1r0i9t4o1_500_large
Ook al heb ik niet veel tijd. Ik probeer altijd tijd vrij te maken voor een leuke film. Zo heb ik alweer een aantal leuke films gezien afgelopen weken, en die deel ik graag met jullie!

Marly en Me

Deze film gaat over een verliefd koppel Jennifer  (jennifer Aniston)  en John ( Eric Dane)
John schaft een hond aan voor zijn vrouw omdat ze over kinderen begint, hij wil kennis maken met het ouderschap en  na een tip van een collega besluit hij een hond te kopen in de hoop dat zijn vrouw op houd over kinderen. Zo doende krijgt de vrouw een lieve labrador. Maar helaas gaat opvoeden niet erg makkelijk. Helemaal niet als ze nog eens 3 kinderen krijgen. Een film met humor en romantiek en af en toe een traan.

Ik vind het niet een super leuke film. Het is niet een film die ik nog een keer uit de kast zou pakken als ik een filmavond wil houden. In het begin spreekt de film mij erg aan. Maar halverwege word de film naar mijn idee een beetje saai. Waardoor ik hem liever wilden afzetten. Uiteindelijk ben ik toch verder gaan kijken, en het eind is heel mooi gemaakt. Al pink je wel wat tranen weg. Een leuke film als je van humor en romantiek houd. Deze film is rond de 10 euro in de winkel. Ik heb hem laatst op tv gezien. Als ik hem in de winkel had gezien had ik hem zeker gekocht. Achteraf ben ik blij dat ik hem niet tegen ben gekomen in de winkel. Anders was het zonde van mijn geld geweest.

Dan in real life

Dan (Steve Caroll)  is een bekende columnist. Hij is een alleenstaande vader die het probeert te redden met zijn puber kinderen in een druk bestaan. Ieder jaar gaat de hele familie op vakantie om een week samen te zuijn. Dan (Steve Caroll) ontmoet daar Marie ( Juliette Binonche) en is gelijk stapel op haar. Maar als hij bij het vakantiehuis aankomt veranderd dat al snel. Want wat als je erachter komt dat de vrouw van je dromen, de nieuwe vriendin van je broer is?

Een mooie maar ook zielige film. De alleenstaande vader probeerd zo zijn best te doen om het te redden in deze wereld. Maar dat is erg lastig met zijn kinderen en werk. Hij ziet dan ook op tegen de vakantie. Maar Zodra hij Marie tegen komt denk hij dat het zal veranderen. Helaas is dat niet zo en moet hij de hele vakantie zijn gevoelens voor marie verborgen houden. Niet erg makkelijk als je in de badkamer slaapt en ze een deur verder zit. Je kan iemand moeilijk ontlopen in een vakantie huisje. De frustratie en de gevoelens zijn in de film mooi weergegeven zodat je, je goed kan inleven. Bij deze film heb ik heel erg veel gehuilt omdat ik zo medelijden had met Dan (ik weet het, het is maar een film) Dit kan ik een aanrader noemen! Ik heb de film gekocht in de aanbieding bij de Bart Smit voor 1 euro. Best leuk voor zo'n goedkope film.

Welke films raden jullie mij aan?

XxX AnouschAttack

foto's van weheartit & google